صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۱۲۰۰۹
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
امام جمعه آشخانه:

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه آشخانه ضمن دعوت از مردم جهت حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس، گفت: اسرائیل خطر بزرگ جهان اسلام است و مسلمانان با اتحاد آن خطر را دفع می‌کنند.

حجت الاسلام عباسعلی احمدزاده، امام جمعه آشخانه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: دشمنان ما با ترقه بازی و کارشکنی در منطقه، اهداف سیاسی در سر می پرورانند و می خواهند با درگیری و تفرقه میان مسلمانان و مشغول کردن آن ها به امور بدیهی، مسلمین را از خطر یهود غافل سازند.
وی با بیان اینکه آن ها با جنگ به دنبال نابود کردن سرمایه مسلمانان هستند تا خطر یهود مورد توجه قرار نگیرد، ادامه داد: خطر نخست در جهان اسلام وجود اسرائیل است و روز قدس امسال باید باشکوه تر از هرسال برگزار شود.
وی با بیان اینکه باتوجه به حوادث تروریستی اخیر در تهران، ملت ایران باشکوه تر از هر سال در راهپیمایی شرکت کرده و دشمنان اسلام را نا امید می کنند، خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم، روز قدس و مظلومیت ملت غزه به فراموشی سپرده شود.
امام جمعه آشخانه با تاکید بر اینکه ملت ایران پیشتاز این حرکت سیاسی است، اضافه کرد: سایر ملت های آزاده دنیا نیز به تبعیت از ایران اسلامی، این روز را هرچه باشکوه تر برگزار کرده و دل مسلمانان مظلوم فلسطین را شاد می کنند.