صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۱۷۲۸۵
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹

گروه فرهنگی: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه گفت: در حال حاضر دشمن نه تنها زنان بلکه مردان و فرزندان و سرمایه‌های جامعه اسلامی را در کالبد نهاد مقدس خانواده ایرانی با تمام ابزار و توان خود آماج انحراف و خطر قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، سیدحسین فاطمی صبح امروز در جمع خبرنگاران  با اشاره به به برگزاری برنامه‌های ویژه هفته عفاف و حجاب در شهرستان بندرلنگه، اظهار کرد: این برنامه‌ها در چارچوب الگوی مطلوب زن، خانواده‌گرایی و حضور اجتماعی است، این الگو همان الگوی سوم است، الگوهای دینی که در قرآن و روایات معرفی شده‌اند و این‌ها مثل‌هایی برای الگوی سوم‌‌اند آنان در همه ابعاد وجودی و کمالات انسانی برتر از دیگرانند.

وی افزود: حضور اجتماعی زن، مسئولانه است و حضورش در جامعه تعریف شده، زن با حفظ پوشش و نیز حریم، نگهداری در ارتباط با مردان، از هویت و شخصیت انسانی و دینی خود صیانت می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه اضافه کرد: در حال حاضر دشمن نه تنها از زن به تنهایی بلکه مردان و فرزندان و سرمایه‌های جامعه اسلامی در کالبد نهاد مقدس خانواده را با تمام ابزار و توان خود آماج انحراف و خطر قرار داده است.

فاطمی تصریح کرد: طرحی از سوی دشمنان به‌عنوان چهارشنبه‌های سفید به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شده و از زن و مرد در راستای ترویج و قبح‌زدایی این فرهنگ استفاده می‌کنند.

وی در پایان بیان کرد: هفته عفاف و حجاب به‌مناسبت سال‌روز واقعه مسجد گوهرشاد و حمله رژیم سفاک رضاخانی به معترضان کشف حجاب در ۲۱ تیرماه ۱۳۱۵ و به جهت پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و همه شهدای مسیر عفاف و پاکدامنی نام‌گذاری شده است.