صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۲۱۰۸۴
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱

گروه اجتماعی: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در ارایه‌ خدمات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از فرامین و آموزه‌های امام صادق(ع) درس بگیریم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین و به نقل از روابط عمومی بنیاد قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین امروز در جلسه‌ شورای اداری بنیاد استان که در شهر محمدیه برگزار شد، فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) رییس مذهب شیعه را تسلیت گفت.
وی افزود: مذهب شیعه در جهان مدیون درس‌ها و آموزه‌های امام جعفرصادق(ع) در نشر احکام و ترویج اسلام است.
حقایق‌پور با اشاره به حدیثی از امام جعفر صادق(ع) گفت: همان طور که خداوند بزرگ فرمودند همه مردم عائله‌ من هستند و محبوبترین آنها کسانی‌اند که در برآورده کردن نیاز مردم کوشا باشند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: وظیفه کارگزاران، مسئولان و مدیران جامعه امروز نیز برآورده ساختن نیاز مردمی است.
این مسئول با اشاره به اهمیت خدمت کردن در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: خدمت در بنیاد و ارایه‌ خدمات به عزیزترین مردم جامعه و برآورده کردن نیازهای آنان به مراتب اجر و ثواب بیشتری دارند.
وی بیان کرد: ما باید در ارایه‌ خدمات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از فرامین و آموزه‌های امام صادق(ع) درس بگیریم تا در زمره‌ی یاران این امام همام باشیم.
حقایق‌پور با اشاره به روند فعالیت‌ها و برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، تعامل بین کارکنان حوزه‌های مختلف بنیاد را مورد تاکید قرار داد و گفت: این تعامل موجب تسریع در امور جامعه هدف خواهد شد.
پیگیری نصب و اصلاح تابلوهای شهدا در شهر محمدیه، اجرای مستمر طرح سپاس به ویژه دیدار با همسران شهدا و جانبازان متوفی و توجه ویژه به ساماندهی اصلاح مشکلات گلزارهای شهدا از مسایل مطروحه در این نشست بود.
در این جلسه شورای اداری، مسایل و مشکلات منطقه محمدیه به ویژه در بحث آموزش، اشتغال و ارایه‌ی وام مسکن به خانواده‌های شاهد و ایثارگر مورد بررسی قرار گرفت.