صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۲۲۰۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
مدیر مؤسسه قرآنی ثامن‌الحجج:

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مؤسسه قرآنی ثامن‌الحجج(ع) گفت: این مؤسسه در دو گروه آقایان و بانوان به‌عنوان مرکز جامع تربیت‌معلم استان قزوین به آموزش مربیان و معلمان قرآنی در شاخه‌های عمومی و تخصصی می‌پردازد.

زهرا دباغ‌ها، مدیر موسسه قرآنی ثامن‌الحجج(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، با بیان اینکه این مؤسسه در قالب دو مجوز در حال فعالیت است، اظهار کرد: موسسه ثامن‌الحجج(ع) با مجوز سازمان تبلیغات و موسسه بقیه‌الله(عج) با مجوز فرهنگ و ارشاد به مدت 11 سال در تمامی رشته‌های عمومی و تخصصی قرآن کریم در حال فعالیت هستند.
وی افزود: این موسسه در حیطه آقایان و بانوان به‌عنوان مرکز جامع تربیت‌معلم استان به آموزش مربیان و معلمان قرآنی در شاخه‌های عمومی و تخصصی اشتغال دارد.
دباغ‌ها با اشاره به رشته‌های تخصصی آموزش تربیت‌معلم قرآن در این مجتمع قرآنی گفت: در رشته‌های روخوانی و روان‌خوانی، مفاهیم، پیش‌دبستانی، مقطع ابتدایی، صوت و لحن، تجوید، وقف و ابتدا این موسسه اقدام به ارائه آموزش‌های تربیت‌معلم به مراجعه‌کنندگان می‌کند.
این فعال قرآنی ادامه داد: تاکنون بیش از 2 هزار نفر در این موسسه به‌صورت سالیانه تحت پوشش آموزش‌های این موسسه قرار می‌گیرند.
وی با بیان اینکه مربیان این موسسه دوره‌های مختلف روانشناسی و تربیت کودک را طی کرده‌اند، عنوان کرد: مربیان این موسسه از نظر تحصیلات دارای مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری بوده و از سوی دیگر بیش از 5 سال سابقه کار قرآنی و عناوین و مقام‌های مختلف در مسابقات استانی و کشوری در کارنامه آن‌ها وجود دارد.
مدیر موسسه قرآنی ثامن‌الحجج(ع) افزود: آموزش در این موسسه به‌صورت تخصصی ارائه می‌شود و مدیریت مجموعه نیز بیش از 20 سال سابقه تدریس و فعالیت قرآنی دارد.
دباغ‌ها بیان کرد: گواهی‌نامه‌های ارائه‌شده به قرآن آموزان و شرکت‌کنندگان در دوره‌های تربیت‌معلم تحت نظر سازمان‌های تبلیغات اسلامی، آموزش‌وپرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
این فعال قرآنی در پایان با اشاره به افتخارات به‌دست‌آمده گفت: مقام‌های بسیاری در رشته‌های مختلف قرآنی در سطوح استانی و کشوری به‌دست‌آمده توسط قرآن آموزان این موسسه است.
به گزارش ایکنا،علاقه‌مندان دارای شرایط عمومی لازم می‌توانند با مراجعه به شعبه یک موسسه قرآنی ثامن‌الحجج(ع) واقع در خیابان سعدی، منبع آب، خیابان کارگر، کوچه شهید مهدی خانی و یا شعبه دوم واقع در شهرک مینودر، بین فلکه ایران دوچرخ و فلکه دهخدا، خیابان شهامت، پشت استخر نور مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و یا کسب اطلاعات تکمیلی اقدام کنند.
همچنین شماره تماس‌های 02833329800، 33363616، 33796620، 33792070 و 09127892092 پاسخگوی سؤالات علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی خواهد بود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Nazanin
|
|
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
هیچکدوم از تلفن هاشون جوابگو نیست