صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۳۰۵۶۱
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

گروه فرهنگی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به‌مناسبت شهادت شهید محسن حججی، پیام تسلیتی را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، سید سعید سرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به مناسبت شهادت، شهید محسن حججی، پیام تسلیتی را صادر کرد.
«بسم رب الشهداء و الصدیقین»
«شهادت شجاعانه مدافع حریم اهل بیت(ع) شهید عرصه‌های فرهنگی و جوان برومند شهید «محسن حججی»، که در راه مبارزه با تروریست‌های تکفیری به دیار حق تعالی شتافت، موجب تأسف و تألم گردید».
ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این فرزند برومند ایران و انقلاب به محضر امام عصر حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب، مردم مؤمن و مسلمان ایران اسلامی بویژه به پدر و مادر بزرگوارش و سپس، به همسر صبور و فرزند دو ساله این شهید والامقام از خداوند متعال خواهان علو درجات و شادی ارواح طیبه شهدای مدافع حرم و صبر جمیل و اجر جزیل خانواده‌های محترم هستم.
بی‌شک این حادثه جانگداز برگ زرین دیگری در تاریخ پرعظمت و خونین مردمان ایران اسلامی در راه دفاع از اسلام، حریت و مردانگی و دفاع از جان و مال و ناموس مسلمانان و مظلومان است و نام، یاد و خاطره این شهید گرانقدر در کنار رزمندگان و شهدای سال‌های دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و دیگر شهدای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی ماندگار خواهد شد.
در پایان توفیق، عزت و سربلندی تمامی بازماندگان این شهید عزیز را از خداوند متعال خواستارم».