صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۳۰۹۷۲
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰

گروه شهرستان‌ها: کارشناس تشکل‌های دینی و فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی سبزوار اظهار کرد: در این شهرستان دو کانون سفیر و فدک زیر نظر اداره تبلیغات اسلامی سبزوار در حال فعالیت هستند که به غیر از اعزام مبلغه، کلاس‌های آموزشی و دینی را برگزار می‌کنند.

مهدی برغمدی، کارشناس تشکل‌های دینی و فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی سبزوار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با بیان اینکه شهرستان سبزوار دارای دو کانون فرهنگی ـ تبلیغی است، اظهار کرد: کانون فرهنگی سفیر ویژه بانوان و کانون فدک در منطقه محروم صالح‌آباد سبزوار ویژه عموم مردم در حال فعالیت است.
وی با تأکید بر اینکه رویکرد اصلی این کانون‌ها، فرهنگی و دینی است، ادامه داد: کانون سفیر یکی از کانون‌های فعال در بخش فعالیت‌های فرهنگی است که تاکنون در بخش اعزام مبلغات دینی، فعالیت چشم‌گیری داشته است.
کارشناس تشکل‌های دینی و فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی سبزوار با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان سال جاری این کانون 70 مبلغه را برای تبلیغ به بخش‌های مختلف شهر و روستاهای اطراف اعزام کرده است، تصریح کرد: از فعالیت‌های این کانون فرهنگی می‌توان به برگزاری کلاس‌های آموزش مداحی و شبهه‌شناسی ویژه بانوان اشاره کرد.
برغمدی با تأکید بر اینکه این کانون‌های فرهنگی و تبلیغی زیر نظر اداره تبلیغات اسلامی سبزوار در حال فعالیت هستند، اضافه کرد: از دیگر فعالیت‌های آن‌ها می‌توان به برگزاری کلاس‌های آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن، آموزش تجوید قرآن، برگزاری مسابقات دینی، برگزاری کلاس‌های سبک زندگی اسلامی و آموزش مقابله با جنگ نرم دشمنان اشاره کرد.