صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۳۱۶۸۵
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
رزم‌حسینی:

گروه سیاست و اقتصاد: استاندار کرمان مدافعان حرم را در این عصر بخشی از فرهنگ جهاد و شهادت برشمرد و تصریح کرد: بخشی از تعمیق فرهنگ به مسائل اقتصادی برمی‌گردد و حکومت اسلامی در این زمینه مسؤولیت دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی، استاندار کرمان دیروز پنج‌شنبه، 26 مرداد به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در جمع آزادگان استان کرمان گفت: در هشت سال دفاع مقدس با درایت حضرت امام خمینی(ره) و ایستادگی آزادگان، دشمن تسلیم شد.
‌وی افزود: در کنار همه این فداکاری‌ها نکته‌ای که مورد توجه باید قرار دهیم، فرهنگ جهاد و شهادت است که در عصر جمهوری اسلامی ایران به وجود آمده و آن را باید حفظ کنیم و برای آیندگان گسترش و تعمیق دهیم.
رزم‌حسینی ایثارگری مدافعان حرم را در این عصر بخشی از فرهنگ جهاد و شهادت برشمرد و تصریح کرد: بخشی از تعمیق فرهنگ به مسائل اقتصادی برمی‌گردد و حکومت اسلامی در این زمینه مسؤولیت دارد.
استاندار کرمان افزود: هدف اقتصاد مقاومتی توسعه اقتصادی از روستاهاست و سال گذشته بیش از 200 میلیارد تومان وام خود‌اشتغالی با بهره چهار درصد در استان کرمان پرداخت شده است.
‌وی بیان کرد: امسال برای وام خود‌اشتغالی بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان از محل منابع بانک‌ها تامین شده و می‌توانیم برای خود اشتغالی فرزندان آزادگان تا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت پنج ساله پرداخت شود که نیازمند مجوز‌های لازم است.