صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۴۶۳۷۸
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
موسوی مطرح كرد:

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری مجمع عمومی اتحادیه‌های مؤسسات قرآنی این استان با حضور 64 مؤسسه فعال در روز 13 مهرماه جاری خبر داد.

سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، گفت: مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی وابسته به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس با همت اداره امور قرآنی در روز پنج‌شنبه، 13 مهرماه در شیراز برگزار خواهد شد.

وی افزود: 35 مؤسسه قرآنی در شهرستان‌های استان فارس و 29 مؤسسه دیگر در مرکز استان به فعالیت مشغولند که برای کلیه این تشکل‌های قرآنی دعوت‌نامه شرکت در مجمع عمومی و فرم داوطلبان عضویت در هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه استان فارس تهیه و ارسال شده است.

موسوی با یادآوری اینكه آخرین مهلت تحویل دادن فرم‌های كاندیداتوری افراد 28 شهریورماه جاری انتخاب شده بود، گفت: در نخستین نشست مجمع عمومی دستور جلسه را تصویب و اساسنامه اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان مشخص كرده و در ادامه با برگزاری انتخابات هیئت مدیره و بازرسان اتحادیه استان انجام خواهد شد.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینكه در این مجمع اتحادیه‌های مؤسسات و تشكل‌های قرآنی استان ادغام می‌شوند، گفت: مدیران و مسئولان مؤسسات قرآنی نیز می‌توانند با مراجعه به سایت www.telavat.com به آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های تشکل‌های قرآنی دسترسی داشته باشند.