صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۴۶۶۸۹
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

گروه سیاسی: کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری گفت: کردهای منطقه مراقب باشند در سناریوی صهیونیست‌ها جایگزین داعش نشوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، سجاد عباسی گفت: شیطنت استعمار یعنی این که تا می بینند از این پس داعش دیگر نمی‌تواند تأمین کننده منافعشان باشد و کلکش کنده است، بحران کردستان را برای عراق، خاورمیانه و جهانِ اسلام ایجاد می‌کنند تا همچنان بر طبل بی آشوبی این منطقه بکوبند.
وی ادامه داد: ولی آن‌ها بدانند همانگونه که ایجاد بحران مذهبی آن را به اهدافشان نرساند از ایجاد بحران قومیتی نیز در این منطقه سودی نخواهند برد.
کارشناس ادیان و مذاهب اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: اما اتفاق آخر در خاورمیانه این است که بدون شک جهان در جغرافیای خاورمیانه شاهد حذف اسراییل است اما هیچ گاه شاهد تشکیل یک کشور کرد نه!، پس با خیال جایگزین کردن کردهای غیور به جای داعش در منطقه، به دنبال تأمین امنیت رژیمِ صهیونیستی نباشند.
این کارشناس مسائل سیاسی افزود: به قول امام موسی صدر «ما اسرائیل را شرّ مطلق می دانیم، بدتر از اسرائیل در جهان وجود ندارد. اگر اسرائیل با شیطان در گیر شود، در کنار شیطان خواهیم ایستاد، اگر اسرائیل با چپ درگیر شود، در کنار چپ خواهیم ایستاد، اگر اسرائیل با راست درگیر شود، در کنار راست خواهیم ایستاد، شعار «اسرائیل شرّ مطلق است»،به این معناست» پس باید کردهای منطقه مراقب باشند و در سناریوی صهیونیست‌ها جایگزین داعش نشوند.