صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۴۹۷۳۸
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱

گروه فعالیت‌های قرآنی: منتخبان سیزدهمین دوره مسابقات قرآن‌کریم ویژه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان و خانواده‌های آنان طی مراسمی تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، سیزدهمین دوره مسابقات قرآن‌کریم ویژه کارکنان  بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان و خانواده‌های آنان و هشتمین دوره مسابقات اختران روز سه‌شنبه، یازدهم مهرماه در نمازخانه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در خرم‌آباد برگزار شد.
این مسابقات قرآنی در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق، حفظ، مفاهیم، اذان و در دو بخش بانوان و آقایان و در گروه‌های مختلف شامل همسران، فرزندان دختر و فرزندان پسر، کارکنان و ... برگزار شد.منتخبان این دوره از مسابقات قرآنی 14 مهرماه طی مراسمی در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان تجلیل شدند.
بنا بر این گزارش، در رشته اذان در بخش کارکنان امین غفوری‌نژاد، علی بختیاری، علی‌اصغر حسین‌پور و عباس صحرایی برگزیده شدند. و در رشته مفاهیم بخش کارکنان علی حیدری برگزیده شد.همچنین نجمه رضایی در بخش فرزندان در رشته حفظ و اعظم شمسی‌نیا در بخش همسران در رشته قرائت برگزیده شدند.
در بخش کارکنان و در رشته قرائت نیز غلامرضا یاراحمدی، محمود احمدی و علی عزیزی برگزیده شدند و در رشته مفاهیم بخش کارکنان نیز حمیدرضا بازگیر، مهدی حیدری و در بخش بانوان و رشته مفاهیم کارکنان فاطمه گرایی‌گلباغی و معصومه ابراهیمیان و در بخش همسران در رشته قرائت سیده طیبه موسوی و مریم میرزائیان برگزیده شدند و در رشته مفاهیم لیلا ابدالی‌حسنوند برگزیده شدند.
همچنین در بخش فرزندان پسر و در رشته قرائت علی عباسپور و در رشته مفاهیم امیرحسین کوچک‌زاده و در رشته مفاهیم بخش فرزندان دختر فاطمه حیدری، محمود زرین‌جویی، مائده فلاح، دیانا صارمیان و فاطمه زرین‌جویی برگزیده شدند.
داوری این مرحله از مسابقات قرانی در بخش اقایان را عزت‌الله گوشه‌ای، میثم پروانه‌پور و محمد آشوری و در بخش بانوان نیز نیلوفر سپهوند عهده‌دار بودند.