صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۵۲۰۰۱
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷

گروه اجتماعی: نمایشگاه دستآورد‌های کودکان و نوجوانان طی آیینی در مراکز فرهنگی هنری شماره یک و سه رشت گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، نمایشگاه دست‌آورد‌های کودکان و نوجوانان طی آیینی دیروز در مراکز فرهنگی هنری شماره یک و سه رشت گشایش یافت.

این نمایشگاه هم‌زمان با هفته ‌ملی کودک و به منظور ارایه دست‌آورد‌های فرهنگی، ادبی، هنری و پژوهشی کودکان و نوجوانان و هم‌چنین تشویق آینده‌سازان ایران اسلامی، با حضور مسئولان دستگاه‌های همراه در برگزاری برنامه‌های این هفته در رشت افتتاح‌ شد.

برهمین اساس کانون پرورش فکری،آموزش و پرورش، هلال احمر، محیط زیست و هم‌چنین آموزش و پرورش استثنایی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری رشت با برپایی غرفه‌هایی، گوشه‌ای از توان‌مندی‌های کودکان را به نمایش گذاشتند.

در ادامه این آیین که در مرکز فرهنگی هنری شماره 3 رشت صورت‌گرفت، اعضای مراکز کانون پرورش فکری و دانش‌آموزان مدارس به اجرای نقالی، دکلمه‌خوانی و خوانش پیام تبریک مدیران کل کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش به کودکان پرداختند.

هنرنمایی گروه سرود شهرداری رشت و اجرای سرود از سوی دانش‌آموزان مدرسه خزائلی آموزش و پرورش استثنایی از دیگر برنامه‌ها بود که با نمایش کلیپ فعالیت‌های هفته ملی کودک همراه‌شد.

در ادامه این مراسم مسوولان ضمن افتتاح نمایشگاه از دست‌آورد‌های فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی کودکان بازدید‌کردند که با گشایش نمایشگاه دست‌آورد‌های اعضا در مرکز فرهنگی هنری شماره یک رشت، و اجرای نمایش‌های آیینی اعضای مرکز فرهنگی هنری ‌همراه بود.

بازدید حاضران از سفره سلامت که به همت کانون و مدرسه گسترده شد، پایان بخش برنامه‌های استانی سومین روز هفته‌ملی کودک به شمار می رفت.    

شایان ذکر است نمایشگاه دست‌آورد‌های فرهنگی، ادبی، هنری و پژوهشی کودکان هم زمان در دیگر مراکز فرهنگی هنری کانون گیلان افتتاح شد و تا 21 مهرماه جاری پذیرای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها خواهد‌بود.