صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۵۲۰۹۹
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳

گروه سیاست و اقتصاد: رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی خراسان رضوی امروز، 20 مهرماه از خبرگزاری ایکنای خراسان رضوی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی،‌ حجت‌الاسلام حسین حکمتی‌پور، رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی خراسان رضوی امروز، 20 مهرماه از خبرگزاری ایکنای خراسان رضوی بازدید کرد.

وی در ابتدای این بازدید با بیان اینکه یکی از ارکان بسیار مهم در کشورهای در حال توسعه اطلاع‌رسانی به‌روز و هدایت افکار عمومی است، گفت: یکی از ابعاد این اطلاع‌رسانی، انعکاس اخبار  و فعالیت‌های نیروی انتظامی به عنوان بخشی از نیروهای نظامی که از همه بیشتر با مردم در ارتباط هستند و امنیت جامعه به حضور این نیروها وابسته است، می‌باشد.
وی در ادامه به بخشی از عملکرد قرآنی عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی استان اشاره کرد و افزود: در سال 1394 به لحاظ کارنامه جمع‌بندی یگانی خراسان رضوی رتبه اول کشوری را در میان عقیدتی ـ سیاسی کشور به دست آورد، همچنین در سال 1395 در حدود 4 هزار نفر در طرح حفظ قرآن کریم جزء های مختلف مشارکت داشتند.

حجت‌الاسلام حکمتی‌پور، با بیان اینکه در سال جاری به شکل خاص بر روی حفظ قرآن متمرکز شده‌ایم، ابراز کرد: هر چقدر نیروهای انتظامی ما اعم از کارکنان کادر و سربازان و خانواده‌های آن‌ها بیشتر با قرآن کریم همراه و مأنوس شوند، قطعا مصونیت و سلامت و کارایی این نیروها افزایش می‌یابد.