صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۵۲۲۶۹
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۸
جعفری:

گروه اجتماعی: امام جمعه کوهبنان گفت: معلمان نیز از فرزندان که به‌عنوان یک امانت در اختیارشان هستند به خوبی حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان در خطبه‌های نماز جمعه کوهبنان با بیان اینکه حکومت پهلوی مردم را به آمریکا فروخت تا آمریکایی‌ها هر کاری خواستند در کشور ما انجام بدهند در حالی که کسی حق اعتراض نداشت، گفت: این نوعی خیانت محرز بود که حکومت کشور را در اختیار آمریکا قرار داد ملتی که باید مستقل باشد لذا امام راحل نخستین شخصیتی بود که در برابر این قانون معترض شد و سخنرانی کرد تا جلوی مستعمره شدن کشور را بگیرد.
وی افزود: در روز 22 مهر ماه شاهد انفجار حرمین عسکرین توسط گروه‌های تروریستی بودیم که دل انسان‌های بامعرفت محزون شد اما این روسیاهی در تاریخ ماند گرچه آن اماکن محکم‌تر ساخته شدند.
امام جمعه کوهبنان به سالروز شهادت اشرفی اصفهانی اشاره کرد و گفت: این مرد بزرگ الهی یک عمر خدمت کرد و به کسب علم مبادرت ورزید و سرانجام به‌دست منافقان به شهادت رسید.
حجت‌الاسلام جعفری به روز پیوند اولیا و مربیان اشاره کرد و افزود: اولیا باید بیشتر به مدارس سر بزنند از دبیران و مربیان فرزندان خود دلجویی کنند تا خستگی آنان تمام شود و معلمان نیز از فرزندان که به‌عنوان یک امانت در اختیارشان هستند به خوبی حمایت کنند.
امام جمعه کوهبنان تأکید کرد: روز به آتش کشیدن مسجد کرمان را در روز 24 مهر ماه داریم در حالی که مردم کرمان مردمی حماسی و ولایتمدار هستند که با صداقت و صفا در میدان‌های سخت آمدند و مقاومت کردند در این روز عمال رژیم پهلوی مردم را کتک زدند علما را مجروح و قرآن‌ها و مسجد کرمان را به آتش کشیدند تا خدمت به شاه و استکبار شود اما علما جریان را محکوم کردند.
منبع: ستاد نمازجمعه استان کرمان