صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۵۲۴۷۱
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹

گروه اجتماعی: فرمانده ارشد آجا در خراسان‌جنوبی گفت: مردم کشور ما فراموش نمی‌کنند که استکبار جهانی چه جنایت‌هایی در حق این مملکت و مردم کشور ما مرتکب شده است و سکوهای نفتی و هواپیمای مسافربری ما را مورد هجمه قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، قوام یوسفی فرمانده ارشد آجا در خراسان‌جنوبی امروز 22 مهرماه در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه امنیت، ثمره نیروهای مسلح مقتدر است، گفت: هجمه به نیروهای مسلح توسط دشمن موجب ایجاد همبستگی در کشور می‌شود.
وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا در شب گذشته 21 مهرماه، اظهار کرد: نباید ساده انگارانه از کنار سخنان ترامپ بگذریم چرا که خود او در سخنانش گفت حرف‌های من حاصل کار کارشناسی دقیق یک  اتاق فکر است.
فرمانده ارشد آجا در خراسان‌جنوبی بیان کرد: مردم کشور ما فراموش نمی‌کنند که استکبار جهانی چه جنایت‌هایی در حق این مملکت و مردم کشور ما مرتکب شده است و سکوهای نفتی و هواپیمای مسافربری ما را مورد هجمه قرار داده است.
یوسفی ادامه داد: هنوز خون جوانانمان که توسط تروریست‌های داعش و جبهه النصره و ... بر زمین ریخته شده خشک نشده است و ما می‌دانیم که این تروریست‌ها توسط چه کشورهایی و دولت‌هایی تقویت و تجهیز شده‌اند.
وی یادآور شد: نیروهای مسلح چه ارتش و چه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره آماده دفاع از مرزهای کشور و حریم آل الله هستند.
همچنین  علی ناصری رئیس پیشین سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی در این برنامه گفت: در طول مدت بیش از 2 سال خدمت به عنوان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مدت زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعبه اول دادگاه نظامی دو به 13 روز، شعبه اول دادگاه نظامی یک به 18 روز و دادگاه تجدید نظر نظامی استان به 27 روز کاهش یافته است.
رئیس پیشین سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی اظهار کرد: همچنین در سال 94، 27 هزار و 90، در سال 95، 23 هزار و 34 و در شش ماهه اول سال 96 11 هزار و 288 کلاس آگاه سازی توسط سازمان قضایی نیروهای مسلح برگزار شده است.
ناصری با اشاره به اینکه در مدت حدود دو سال و نیم 14 نفر جذب نیرو داشته‌ایم، یادآور شد: همچنین در سال 94 تعداد 11 فقره وام قرض الحسنه، 95 تعداد 8 فقره وام قرض الحسنه و در شش ماهه سال 96، 5 فقره وام قرض الحسنه به همکاران اعطاء شده است.