صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۵۲۴۹۰
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

گروه فعالیت‌های قرآنی: بخش کتبی مرحله کشوری سومین دوره مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان استان مرکزی به میزبانی اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، بخش کتبی مرحله کشوری سومین دوره مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان استان مرکزی، امروز، 22مهر با حضور 11 شرکت کننده همزمان با سراسر کشور در سالن آموزش ورزشگاه 5مرداد اراک برگزار شد.



مرتضی امیدی، معاون فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی، در حاشیه این مسابقات به خبرنگار ایکنا گفت: استقبال جوانان و ورزشکاران از سومین دوره مسابقات قرآن اداره‌کل ورزش و جوانان بهتر از سال های گذشته بود، در این دوره از مسابقات نوجوانان ورزشکار کمتر از 15 سال تفکیک شده بودند.

وی تصریح کرد: بخش کتبی این دوره مسابقات در رشته‌های تفسیر، احادیث و مفاهیم در گروه‌های ورزشکاران، جوانان و ورزشکاران امروز برگزار شد. نفرات برتر در مراسم اختتامیه که به میزبانی شیراز برگزار می‌شود تجلیل می‌شوند.




امیدی اظهار کرد: آزمون مرحله کتبی مسابقات در دو قالب تستی و تشریحی با حضور 11 شرکت کننده برگزار شد، پاسخ نامه‌ها مهرموم شده به مرکز ارسال و نتایج ظرف یک هفته اعلام می‌شود. 



وی در پایان گفت:  آزمون مرحله شفاهی مسابقات قرآن در مرحله کشوری نیز 6 و 7 آبان‌ماه ویژه بانوان و هشتم تا دهم آبان ویژه آقایان به میزبانی شیراز برگزار می‌شود. نحوه اعزام متسابقان با ابلاغ دستورالعمل وزارتخانه متعاقباً اعلام می‌شود.