صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۵۲۶۸۵
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
با حضور معاون اول رئیس جمهوری؛

گروه اجتماعی: بیمارستان 64 تخت‌خوابی امام حسین (ع) شهرستان هریس با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، بیمارستان 64 تخت‌خوابی امام حسین (ع) شهرستان هریس با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در این مراسم ضمن قدردانی از تمامی دست‌اندرکاران پروژه‌های تکمیل شده، اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین کارهایی که دولت برعهده دارد و شاید حتی در دولت‌های نظام سرمایه‌داری نیز از عهده‌ی دولت برداشته نشده، رسیدگی به امر سلامت مردم بوده که جزو اصلی‌ترین کارهاست.  
وی با بیان اینکه تلاش ما در جهت به حداقل رساندن دغدغه‌ درمان مردم است، افزود: این موضوع بسیار مهمی است؛ در نوروز سال ۹۳ به کرمان رفته بودیم که در جریان بازدید از یکی از بیمارستان‌ها مطرح شد که یکی از اصلی‌ترین مشکلات مردم هزینه‌های درمانی است.  
وی اضافه کرد: رییس جمهور و دولت همت بزرگی را در این راستا پذیرفت و وزیر بهداشت که مرد میدان این کار بود، پای کار ایستاد و کار را پیش برد و در نتیجه رضایت مردم را نیز جلب کرد؛ هر چند طرح‌های بزرگ مسائل و مشکلاتی را نیز پیش‌رو دارند که باید حل شود.  
جهانگیری بیان کرد: برخی پزشکان و پرستاران مدتی است که از دولت طلبکار بوده و دولت نیز نتوانسته بدهی‌هایشان را پرداخت کند، از این عزیزان عذرخواهی می‌کنیم و پرداخت بدهی حتما در مقطعی انجام خواهد شد.
بیمارستان امام حسین(ع) هریس دارای بخش‌های استریل، بخش زایمان، بخش بستری، اتاق های عمل، دیالیز، آزمایشگاه و اورژانس، داروخانه، درمانگاه تخصصی، رادیولوژی، بخش های مراقب ویژه و کودکان و از مصوبات سفر ریاست جمهوری است که در محوطه قبلی بیمارستان، این شهرستان که در اثر زلزله سال ۹۱ ارسباران تخریب شده بود، با بالغ بر  ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در مساحتی بیش از ۹ هزار متر مربع احداث شده است.