صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۵۲۹۹۷
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

گروه اجتماعی: رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان كرج گفت: خدمت‌رسانی به زائران حسینی از محل اعتبارات دولتی نیست و تلاش می‌شود تا از حمایت خیرین و نذورات مردمی این هزینه‌ها تامین شود.

حجت الاسلام و المسلمين حسين مهديان، رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان كرج در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: موكب اميرالمومنين(ع) البرز این آمادگی را دارد تا در نجف اشرف  به زائران اربعین حسینی خدمت‌‌رسانی کند.
وی افزود: در اربعین امسال ما آمادگی اطعام زوار امام حسين(ع) را داریم کما اینکه در سال گذشته نیز روزانه  از زوار اربعین حسینی از محل موقوفات پذیرایی کردیم.
اين مسئول بيان كرد: در این موکب‌ تمام نیازهای زائران حسینی پیش‌بینی و مهیا شده است و خادمين اداره اوقاف  با بسیج تمام امکانات و خدمات، آماده حضور عاشقان اهل بیت(ع) هستند.
مهديان گفت: خدمت‌رسانی به زائران حسینی از محل اعتبارات دولتی نیست و تلاش می‌شود تا از حمایت خیرین و نذورات مردمی این هزینه‌ها تامین شود.
رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان كرج يادآور شد: كميته‌ها و جلسات مختلف ستاد اربعین بر اساس دستورالعمل‌ها، تشکیل شده است و اعضای کمیته‌ها نیز مشخص شدند.
وی خاطرنشان كرد: برنامه‌ریزی‌‌هایی صورت گرفته است تا کارهای ارزنده و ویژه‌ای در مباحث فرهنگی اربعین در موكب اميرالمومنين نيز صورت بگیرد و همه مسئولان  درصدد هستند تا پیگیر و خدمت‌رسان مناسب برای زوار باشند.