صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۵۳۱۰۵
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
رئیس مجمع نمایندگان اردبیل:

گروه سیاست و اقتصاد: رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: دونالد ترامپ با خیره سری و اظهارات سخیف خود نمی‌تواند حق و حقوق ملت ایران را زیر پا گذاشته و یا آن را نادیده بگیرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، به نقل از ایسنا، صدیف بدری، اظهار کرد: تهدیدها و اهانت های نفر اول آمریکا علیه ملت ایران آنقدر بی اهمیت است که حتی جوامع جهانی بخواهند روی آن حساب باز کنند چرا که جمهوری اسلامی ایران در این چهار دهه حقانیت خود را به دنیا اثبات کرده است.
وی با یادآوری اینکه رئیس جمهور آمریکا بدون اشرافیت به مسایل جغرافیایی و تاریخی حرف‌های خام و اظهارات ناپخته ای را بر زبان رانده است، افزود: رفتار یک ساله ترامپ و اظهارات اخیر او نشان داد که آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و دولتمردان ما باید تلاش کنند تا در این کشور خودباوری تقویت شده و روحیه تلاش و کوشش برای رسیدن به خوداتکایی واقعی در همه عرصه ها فراهم آید.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه برجام دستاویزی شده تا رئیس جمهور زورگوی آمریکا به هر توهین و بددهنی علیه ملت ایران متوسل شود، بیان کرد: اگر چه حقیقت و روح برجام یک حقیقت غیرقابل انکار در دفاع از حق و حقوق هسته ای این ملت است اما آمریکا با وارد کردن خدشه به روح برجام سعی دارد برخلاف اروپائی ها یک بدعهدی واقعی را در این حوزه به نمایش بگذارد.
بدری با اشاره به اینکه در مقابل همه این اظهارنظرها دولت دوازدهم با وزا و مدیران توانمند خود باید راه را برای رسیدن به اهداف نظام اسلامی در سایه اتکا به نیروهای بومی و داخلی هموار کنند، خاطرنشان کرد: قطعا این رفتار آمریکائی ها عزم دولت و مجلس را مصمم می کند تا در تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان مطالبه مقام معظم رهبری، نظام و ملت مصمم تر حرکت کنیم.
وی دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران را در این چهار دهه اخیر غیرقابل انکار خواند و گفت: ادعاها، تهدیدها و ناسزاگوئی های امثال ترامپ نمی تواند ناامیدی و پشیمانی را برای ملت ایران به دنبال داشته باشد و ما بیشتر از گذشته به رغم همه این دشمنی ها و کینه توزی ها در صحنه مصمم و بااراده ایستاده ایم.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به پیشرفت های همه جانبه کشورمان به ویژه توانمندی دفاعی و هسته ای جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با هر تهدیدی اشاره و تصریح کرد: آمریکا و دشمنان قسم خورده این انقلاب می خواهند از سپاه، بسیج و نهادهای انقلابی انتقام بگیرند در حالی که همواره خصومت آنها نتیجه ای عکس داشته است.