صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۵۳۱۳۲
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴
حسینی:

گروه اجتماعی: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی گفت: موکب های اربعین حسینی به صورت رایگان برای زائران خدمات رسانی کرده و در برابر این خدمات حق مطالبه پول ندارند.

سید حسن حسینی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، اظهار کرد: موکب های استان دارای مجوز بوده و موظف هستند در داخل استان و کشور و همچنین داخل خاک عراق اسکان و تغذیه رایگان ارائه کرده و از هیچ زائری حق مطالبه پول را ندارند.

وی ادامه داد: خدمات اسکان، تغذیه، بهداشت و خدمات فرهنگی و مذهبی  توسط موکب های مستقر در ایران و عراق برای زائران اربعین حسینی به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

حسینی بیان کرد: متاسفانه بنا به گزارش های رسیده در سطح شهرستانهای آذربایجان غربی، از مردم پول دریافت و ثبت‌ نام بعمل می آورند که به صورت غیر قانونی انجام می شود.

وی با تاکید بر عدم پرداخت هیچ مبلغی به موکب ها و مردم سودجو، عنوان کرد: از مردم آذربایجان غربی درخواست می شود چنین افراد سودجو را به ستادهای بازسازی و عتبات عالیات در استان معرفی نموده و از پرداختن هرگونه وجهی خودداری شود.

حسینی ادامه داد:مردم آذربایجان غربی شماره حساب کمک های مردمی را از طریق رسانه های خبری استان مطلع شده و یا از ستادهای عتبات عالیات  استعلام و دریافت کنند.

وی عنوان کرد: شماره حساب های 1225812717851 بانک انصار و 6041111 بانک رسالت پذیرای کمک های مردمی به ستاد اربعین است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی اظهار کرد: همچنین شماره حساب های 122542717851 بانک انصار و 010303353500 بانک ملی نیز پذیرای کمک های مردمی جهت بازسازی عتبات عالیات می باشد.