صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۵۳۴۴۵
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷

گروه سیاسی: نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با این سخنان هیچ تغییری در مواضع سیاسی جمهوری اسلامی ایران ایجاد نخواهد شد، گفت: مردم جواب یاوه‌گویی‌های ترامپ را می‌دهند.

محمود بهمنی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: ایران کشوری که سال‌هاست با تحریم مواجه است و سخت‌تر از تحریم را پشت سرگذاشته و این قبیل اقدامات موضوع تازه‌ای نیست که آمریکا بتواند از آن برای شکست ایران استفاده کند.
وی ادامه داد: این سخنرانی‌ها و موضع‌گیری‌ها ملت ایران اسلامی را آماده‌تر و هوشیارتر می‌سازد و امروز با طرح‌های اقتصاد مقاومتی و کاهش واردات و افزایش تولید داخلی در تلاش هستیم تا مقاومت بیشتری در برابر این تحریم‌ها ایجاد کنیم.
بهمنی اضافه کرد: استفاده از عنوان جعلی برای خلیج فارس نیز موضوعی بیهوده بود که از سوی رئیس جمهوری آمریکا مطرح شد چراکه تاریخ یک کشور را نمی‌توان تغییر داد.
این مسئول بیان کرد: این اقدامات سبب شد تا ملت ایران هرچه بیشتر به حق و حقوق خود آگاه‌تر شده و پافشاری بیشتری برای احقاق آن‌ها داشته باشیم.