صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۵۳۵۹۷
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰

گروه اجتماعی: امام جمعه ماکو با اشاره به سخنان مضحک ترامپ درباره سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران گفت: روحیه شهادت‌طلبانه نیروهای مومن و انقلابی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران لرزه به دل سردمداران آمریکا انداخته و موجب یاوه گویی ترامپ شده است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی امروز 24 مهر حجت‌الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه ماکو در تجمع اعتراض آمیز طلاب حوزه علمیه بانوان این شهر به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد: یاوه گویی های ترامپ نشان از ترس و دلهره آمریکا از سپاه شهدای جمهوری اسلامی ایراناست.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران همواره حامی ارزش های انقلاباسلامی بوده و با رشادت‌ها و جانفشانی‌های نیرو‌های جان بر کف مخلص و انقلابی، پشتیبان امنیت و اسایش مردم ایران است.

حجت‌الاسلام رنجبری تصریح کرد: سخنان سخیف و خصمانه ترامپ درباره جمهوری اسلامی ایران و برجام، باعث آشکار شدن چهره قانون شکن این کشور در مجامع بین المللی شده است.

وی با رد تهمت های ترامب نسبت به ایران، تاکید کرد: بهتر است ترامپ جنایات و دخالت های  کشور خود در امور داخلی سایر کشور های  جهانی را مطالعه کند تا به جنایات آمریکا در طول تاریخ پی برد.

وی با تاکید بر اینکه امریکا خود حامی تروریسم و داعش است افزود: آمریکا امروزه مدعی حقوق بشر در جهان است در حالی که این سخنان یک ادعای دروغین و خلاف واقعیت است.

امام جمعه ماکو بیان کرد: سردمداران حکومت سفاک آمریکا، با اظهارات سفیحانه و عامدانه خود  جهان را به سوی ناامنی و درگیری پیش می‌برند.

لازم به توضیح است در پایان این مراسم، طلاب بانوان از حوزه علمیه فاطمه زهرا (س) به تظارات پرداختند.