صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۵۳۹۰۸
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱
حجت‌الاسلام حیدری زاد:

گروه اجتماعی: امام جمعه نقده گفت: استفاده ازنام جعلی خلیج عرب به جای خلیج فارس یک نوع خوش رقصی به کام صعودی‌ها بوده که ناشی از رشوه‌های این کشور به آمریکا است.

حجت‌الاسلام محمد حیدری زاد امام جمعه نقده در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) اظهار کرد: رشوه‌ 500 میلیارد دلاری عربستان که برای تجهیزات سلاح پرداخت شده زمینه ساز یاوه گویی های اخیر ترامپ بوده است.

وی با اشاره به سخنان سخیف ترامپ، افزود: تصور جامعه جهانی از سخنان تنش‌زا و یاوه گویانه ترامپ نسبت به ایران، نافرجام بوده و موجب آشکار شدن چهره خصمانه وی گشته است.

حجت‌الاسلام محمد حیدری زاد افزود: سیاست خصمانه ترامپ در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، روش جدیدی در آمریکا نبوده و از زمان جورج بوش تا اوباما ادامه داشته است.

وی تاکید کرد:ادبیات ترامپ در تنش با ایران یک نوع مخالفت با اسلام و انقلاب اسلامی بوده و هدف از این سخنان تضعیف دین مبین اسلام در مقابل سایر ادیان الهی است.

امام جمعه نقده  یا اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا درباره سپاه پاسداران، بیان کرد: توهین ترامپ به سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، ناشی از دلهره آمریکا از افزایش  قدرت و تاثیرگذاری برنامه های نظامی و نیروهای پیشبرد قدس سپاه پاسداران در منطقه است.

وی ادامه داد: سیاست‌های جهان اسلام در منطقه باید به گونه ای باشد که با انسجام و وحدت بیشتر با افکار شوم وپلید دشمنان مبارزه و آنها را درجوامع اسلامی خنثی کند.

امام جمعه نقده تصریح کرد: راهبرد های ایران و  آمریکا در جامعه جهانی برای همگان مشخص شده و همواره حق بر باطل پیروز است.