صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۵۴۰۰۳
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷

گروه جامعه: مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: 13 آبان فرصت مناسبی برای آشنا ساختن دانش‌آموزان با توطئه‌های استکباری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از یزد، احمد شیرزاد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد روز گذشته در نشست کمیته دانش آموزی مراسم 13 آبان، یوم الله 13 آبان، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را گرامی داشت و اظهار کرد: 13 آبان فرصت مناسبی است تا دانش آموزان و آینده سازان ایران اسلامی بیشتر با توطئه های استکباری دشمنان اسلام و انقلاب آشنا شوند.
شیرزاد بر برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های 13 آبان در مدارس تاکید کرد و گفت: راهپیمایی 13 آبان نمود بارزی از اعلام انزجار و تنفر مردم انقلابی ایران از همه مستکبران عالم است.
وی با ارج نهادن به آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی، بر حفظ و انتقال این آرمان ها به نسل جوان تاکید کرد و افزود: فرزندان آینده ساز ایران اسلامی باید به خوبی با شخصیت هایی که برای مبارزه با استکبار پیشتاز و پیشگام بوده اند آشنا شوند.
وی با تسلیت ایام محرم و شهادت سید و سالار شهیدان کربلا از آن حضرت به عنوان الگو مبارزه با استکبار یاد کرد و افزود: فرهنگیان و دانش آموزان استان به همراه سایر اقشار جامعه در راهپیمایی یوم الله 13 ابان شرکت گسترده ای خواهند داشت.
یادآور می شود نماینده تشکل های دانش آموزی و سایر اعضا نقطه نظرات خود را برای فراهم آوردن زمینه هرچه بهتر حضور دانش آموزان دراین مراسم ارائه کردند.