صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۵۴۳۳۸
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

گروه فرهنگی: هشتمین سالگرد شهدای وحدت، صبح امروز، چهارشنبه 26 مهرماه با حضور جمعی از علمای شیعه و سنی، فرماندهان نظامی و مسئولان کشوری و استانی در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، هشتمین سالگرد شهدای وحدت، صبح امروز، چهارشنبه 26 مهرماه با حضور جمعی از علمای شیعه و سنی، فرماندهان نظامی و مسئولان کشوری و استانی در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) زاهدان برگزار شد.
جواد کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه سپاه پاسداران، مجموعه‌ای انقلابی و متعلق به همه مسلمانان جهان است، اظهار کرد: سپاه و بسیج در صحنه‌های مختلف نبرد حاضر هستند تا امروز سیستان و بلوچستان «حلب» نشود.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طی سال‌های گذشته، سپاه پاسداران قدرت بازدارندگی به دست آورده و می‌تواند حرف اول را در منطقه بزند. بطوری که مقامات امریکایی را نیز به ترس و وحشت انداخته است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه امت اسلامی باید در همه شرایط، وحدت خود را حفظ کند، افزود: در ایران اسلامی، شیعه و سنی دوش به دوش یکدیگر، در مقابل دنیای استکبار ایستاده‌اند و این بهترین پاسخ به یاوه‌گویی‌های ترامپ است.

سردار محمد مارانی، فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه نیز در این مراسم اظهار کرد: نام تک تک شهدای وحدت استان، از جمله شهید شوشتری، شهید مرادی و شهید محمدزاده برای مردم این استان، نام‌هایی ماندگار و فراموش‌نشدنی است.
وی افزود: شهید شوشتری اهل خراسان بود، اما آن چنان در دل مردم شیعه و سنی این استان جای گرفت که انگار سالیان سال این شهید بزرگوار با مردم  این منطقه زندگی کرده است.
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق با بیان اینکه مردم سیستان و بلوچستان هیچگاه شهدای وحدت را از یاد نخواهند برد، افزود: روحیه مردم‌داری و مردم‌یاری شهید شوشتری، باید همانند یک الگو و سرلوحه برای ما باشد.