صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۵۵۲۸۷
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸

گروه اقتصاد: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از ثبت‌نام 435 کارآفرین در سامانه جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، علی آشتاب، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان شنبه، 29مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره تکریم و تجلیل از کارآفرینان برتر استان لرستان، گفت: ثبت‌نام در داوزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر لرستان از یازده شهریور ماه آغاز و تا پایان مهرماه سال‌جاری ادامه دارد.
وی با بیان این‌که تاکنون 435 نفر از کارآفرینان لرستانی در این سامانه ثبت‌نام کردند، افزود: کارآفرینان لرستانی می‌توانند در سامانه karafarinanebartar.ir ثبت‌نام و در عرصه رقابت شرکت کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  لرستان عنوان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره تکریم و تجلیل از الگوهای برتر، بررسی الگوهای موفق و کارآمد جامعه جویای کار و تولید است.
وی تاکیدکرد: شاخص‌های مختلفی همچون ایجاد اشتغال، درآمدزایی، بررسی بازارهای جدید، نوآوری اختراعات و ابتکارات و توجه به شاخص‌های اقتصاد مقاومتی به‌عنوان ملاک‌های ارزیابی کارآفرینان برتر به‌شمار می‌روند.
آشتاب خاطرنشان کرد: با حضور علاقمندان در این جشنواره، بهترین‌ها را انتخاب و به‌عنوان الگوهای موفق به جوانان معرفی خواهیم کرد.