صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۵۵۴۰۹
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

امام جماعت مسجد جامع فیروزآبادی با بیان اینکه دارالقرآن نور در رشته‌های حفظ، تثبیت تفسیر، روخوانی و تجوید قرآن، فعال است، گفت: مهدقرآنی این مرکز در زمینه حفظ قرآن همراه با داستان‌گویی نیز فعالیت دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شبستان نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی تختی‌پور با بیان اینکه برای احیا و تقویت کارکردهای مساجد باید نهادهای تازه و موثرتر در آن‌ها راه‌اندازی شوند، گفت: فعالیت پایگاه‌های بسیج، دارالقرآن‌ها، کانون‌های قرهنگی تبلیغی و کانون‌های قرهنگی هنری در مساجد بسیار موثر بوده است اما هر سازمانی برای استمرار موفقیت و پیشرفت خود، نیازمند نهادسازی است و این موضوعی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی در مساجد روی داده است.
وی با اشاره به راه‌اندازی دارالقرآن نور در مسجد جامع فیروزآبادی در سال 1396 و اثرات سازنده آن در طراحی و اجرای برنامه‌های مفید و موثر قرآنی در این خانه خدا، افزود: این دارالقرآن از زیرمجموعه‌های کانون فرهنگی تبلیغی راوی نور است و هدف‌گذاری آن، جذب کودکان و جوانان به آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع) است.
امام جماعت مسجد جامع فیروزآبادی با بیان اینکه دارالقرآن نور در رشته‌های حفظ، تثبیت تفسیر، روخوانی و تجوید قرآن، فعال است، خاطرنشان کرد: مهدقرآنی این مرکز در زمینه حفظ همراه با شعر و داستان‌گویی نیز فعالیت دارد و تاکنون کودکان بسیاری از برنامه‌های آن بهره‌مند شده‌اند.
تختی‌پور اضافه کرد: علاقمندان برای ثبت‌نام در برنامه‌های دارالقرآن نور می‌توانند شنبه‌ تا چهارشنبه‌ هر هفته از ساعت 9 صبح تا 12 به دفتر کانون فرهنگی تبلیغی راوی نور مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات تکمیلی با شماره 55976080 تماس بگیرند.
یادآور می‌شود؛ مسجد جامع فیروزآبادی در شهر ری، خیابان فدائیان اسلام، نرسیده به میدان حرم عبدالعظیم حسنی (ع) واقع شده است.