صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۵۶۰۷۴
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷
مسئول دفتر سراج در گیلان خبر داد:

گروه اجتماعی: ستوده از رونمایی از نرم افزار اندرویدی «نیازمندی های اربعین» خبر داد و گفت: مراسم رونمایی عصر فردا در رشت برگزار خواهد شد.

 سجاد ستوده، مسئول دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در استان گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، از رونمایی از نرم افزار اندرویدی «نیازمندی های اربعین» خبر داد و اظهار کرد: نرمافزار اندرویدی «نیازمندی های اربعین» از سوی قرارگاه فضای مجازی سپاه قدس گیلان و دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در گیلان عصر فردا، 2 آبان در رشت رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به حضور فرمانده سپاه قدس استان گیلان در مراسم رونمایی، افزود: این نرم افزار که با هدف تسهیل سفر زائران اربعین حرم حضرت امام حسین(ع) و اجتماع بزرگ پیادهروی اربعین حسینی تولید شده، به لحاظ محتوایی یکی از کامل ترین نرم افزارهای مرتبط با موضوع اربعین می باشد که در آن سعی شده نیازهای زائرین پیاده اربعین مدنظر قرار گرفته و با طراحی بخش ها و آیتمهای مختلف این نیازها برآورده شود.

این فعال فضای مجازی تصریح کرد: در نسخه نخست این نرم افزار تلاش شده است با استفاده از آخرین متدها و شیوه‌های نوین طراحی و کدنویسی اندروید، به لحاظ گرافیکی فضایی جذاب همراه با امکانات ارتباط تعاملی در اختیار مخاطب قرار گیرد.

ستوده گفت: محتوای این نرم افزار به سه بخش قبل از سفر، هنگام سفر و بعد از سفر تقسیم شده و در این سه قسمت، بخش های مختلفی همچون گنجینه(شامل سخنرانی، مستند، کلیپ های آموزشی و انگیزشی و مداحی های صوتی – تصویری)، کوله پشتی، دانستنی ها، کتابخانه، وضعیت آب و هوا، پیامکها، طب ایرانی – اسلامی، نقشه آفلاین، زبان یار، خرید شارژ، توصیه‌های پزشکی، ادعیه، کمک های اولیه، ابزارها و آداب و احکام زیارت و... قرار داده شده است.

مسئول دفتر سراج در گیلان با بیان اینکه «نیازمندی های اربعین» در تلاشی مشترک از سوی این دفتر با همکاری گروه نرم افزاری «تاپ» طراحی و تولید شده است، خاطرنشان کرد: این نرم افزار پس از رونمایی در مارکت های اندرویدی کشور بارگذاری می شود و در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.