صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۵۶۵۷۹
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

گروه اجتماعی: رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: نمایشگاه صنایع فرهنگی و خلاق و رویداد استارتاپی صفاتک (کارآفرینی در صنایع فرهنگی و خلاق) از مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاد دانشگاهی در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، جعفر محسنی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان روز گذشته در جمع خبرنگاران، گفت: نمایشگاه صنایع فرهنگی و خلاق و رویداد استارتاپی صفاتک (کارآفرینی در صنایع فرهنگی و خلاق) از مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاد دانشگاهی در تبریز برگزار می‌شود.
وی اظهار كرد: این برنامه به همت سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی (ستفا) و با همکاری سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی هم‌زمان با پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز از 22 تا 24 آبان‌ ماه سال جاری در زون صنایع خلاق و فرهنگی در قالب نمایشگاه ربع رشیدی در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز اجرا می‌شود.  
وی افزود: رویداد کارآفرینی به طور ترویجی و با رویکرد آموزشی است که در جریان آن دانشجویان، افراد علاقه‌مند، صاحب ایده در زمینه صنایع خلاق و فرهنگی گرد هم جمع می‌شوند و با اشتراک‌گذاری طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه خود و تیم‌سازی، مهارت‌های کارآفرینی و فرایند اجرایی کردن یک ایده تا کسب و کار و راه‌اندازی یک استارتاپ نوپا را در عمل می‌آموزند.  
محسنی،اظهار كرد: در ادامه با مشاوره و نظارت مربیان متخصص رویداد، ایده نوآورانه خود را توسعه می‌دهند و از طرفی مشاوران و مربیان با تخصص‌های کسب و کار، فناوری اطلاعات، صنایع خلاق، گرافیک، رایانه و کارآفرینی برای ارائه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی تخصصی به شرکت‌کنندگان حضور دارند و در نهایت سه تیم برتر در ارائه ایده، ارزیابی، داوری و معرفی می‌شوند.  
رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان، یادآور شد: از محورهای این رویداد می‌توان به گردشگری با نگاه ویژه به تبریز 2018، صنایع دستی (طراحی، اجرا، توزیع، بازاریابی و بسته‌بندی)، رسانه‌های جدید(انیمیشن، بازی‌های رایانه‌ای، محتواهای دیجیتالی، نرم‌افزارها) وشهرسازی و معماری اشاره کرد.  
وی اضافه كرد: صدور گواهی حضور در رویداد برای تمام شرکت کنندگان، اهدایای جوایز به تیم‌های اول، دوم و سوم، امکان استقرار استارتاپ‌های برتر در مرکز رشد جهاد دانشگاهی، معرفی سرمایه گذار برای طرح‌های کسب وکار برتر، برگزاری کارگاه‌های تکمیلی مرتبط قبل و بعد از رویداد و نیز ارائه مشاوره‌های لازم جهت راه اندازی کسب وکار در عمل از مزایای شرکت در این رویداد است.