صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۵۷۸۵۰
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله نهایی سومین دوره مسابقات سراسری قرآن ورزش و جوانان در بخش بانوان در شیراز پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، مرحله نهایی سومین دوره مسابقات سراسری قرآن وزارت ورزش و جوانان در بخش بانوان طی روزهای 5 تا 7 آبان‌ماه جاری در شیراز برگزار شد و دقایقی پیش این رقابت‌ها به پایان رسید.

350 بانوی قرآنی در دو بخش ورزشكاران و جوانان در 4 رشته حفظ یك جزء و 10 جزء، قرائت تحقیق و ترتیل در شیراز به رقابت پرداختند و بناست كه مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات و معرفی و تجلیل از نفرات برگزیده عصر امروز، 7 آبان‌ماه در سالن اندیشه حوزه هنری فارس برگزار شود.

14 داور برجسته ملی در این دوره از مسابقات به قضاوت پرداختند كه ۱۰ نفر از آنان از تهران و ۴ نفر از داوران برجسته استان فارس بودند.

خانم‌ها فاطمه شیرازی، مرضیه فیروززاده، زهرا كسمایی، وحیده گنبدی، الهام ماندگار مهر، صدیقه حسینی، فاطمه رحمدار، هاجر حیدری، زهرا بهاری، زهرا صریحی‌نژاد،‌ معصومه عباسی نظری، راضیه جمالی، فرشته مجدی و شیما چنگی به عنوان داوران این دوره از مسابقات حضور داشتند.

بنا بر این گزارش، مسابقات بخش آقایان نیز بناست از فردا، 8 آبان‌ماه با حضور برترین‌های قرآنی سراسر كشور در شیراز آغاز به كار كند و مراسم اختتامیه و پایان كار آن نیز روز چهارشنبه، 10 آبان‌ماه خواهد بود.