صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۵۸۶۵۸
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

گروه اجتماعی: استاندار يزد گفت: همه بايد هفته پژوهش را به‌عنوان خلق فرصتي برای ارتقای سطح تحقیق و پژوهش و بسط و گسترش اين روند به حساب آورند و از آن حداكثر بهره‌برداری را کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از یزد، سیدمحمد میرمحمدی، استاندار یزد 8 آبان‌ماه در اولين نشست ستاد استاني هفته پژوهش و فناوري استان، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيد فهميده، روز نوجوان و دانش‌آموز را به همه نوجوانان و دانش آموزان استان تبريك گفت.
وي با اشاره به فرارسيدن هفته پژوهش و فناوري، گفت: همه بايد اين هفته را به عنوان خلق فرصتي براي ارتقاء سطح تحقيق و پژوهش و بسط و گسترش اين روند به حساب آورند و از آن حداكثر بهره برداري را در اين مسير بنمايند.
ميرمحمدي افزود: به كارگيري نيروهاي علمي و خلاق در كميته هاي مرتبط با اين ستاد، ميتواند بركات و ثمرات ارزشمندي براي استان به همراه داشته باشد.
استاندار يزد تصريح كرد: در ارتباط با انتخاب پژوهشگران برتر در اين هفته، بايد نگاه علمي و دقت نظر آنها در تحقيقات و پژوهش ها ارزش گزاري شده و مد نظر قرار گيرد و اين امر ملاك انتخاب باشد.
وي با اشاره به طرح ارائه بورس تحصيلي به دانش آموزان ممتاز كه از سوي رييس بنياد نخبگان استان مطرح شد، آنرا كار بسيار ارزشمندي دانست و افزود: اينكه شركتها و واحدهاي علاقه مند به توسعه بتوانند اين اقدام را انجام دهند، بسيار شايسته است چرا كه به دانش آموزان ميداني براي ورود به عرصه علمي خواهند داد و آنها ميتوانند فارغ از دغدغه تامين مالي براي تحصيل و پژوهش، در اين عرصه خودنمايي كنند.
ميرمحمدي تصريح كرد: مسير پيشرفت و تعالي تمام جوامع، از راه كشف استعدادها و حمايت و آموزش نيروي انساني نخبه و ماهر و توسعه يافته مي گذرد و در استان نيز همه بخشها و مديران بايد سرفصل مهمي از امور خود را معطوف شناسايي استعدادها و بها دادن به آنها نمايند.
منبع: استانداری یزد