صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۶۰۵۵۲
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
حجت‌الاسلام پناهیان مطرح کرد:

گروه اجتماعی: یک مدرس حوزه و دانشگاه اصل و اساس حکومت امام زمان(عج) را محبت محبان دانست و گفت: خدمت به برپایی باشکوه و زائران اربعین حسینی، خدمت به امام زمان(عج) است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام علی‌رضا پناهیان، از اساتید حوزه و دانشگاه یک‌شنبه، 14 آبان در حاشیه همایش افتتاحیه پیاده‌روی اربعین در نجف‌اشرف در جمع خبرنگاران لرستانی، گفت: همایش پیاده‌روی اربعین حسینی اثر محبت به ولی خداست، این راهپیمایی عظیم ارادت به سرور و سالار شهیدان، جشنی است که در دل‌ها به سبب محبت به ولی خدا برقرار شده است، این در حالی‌است که این زیارت برای محبین حضرت اباعبدلله الحسین(ع) مانند یک پاداش عظیم می‌ماند.
وی با اشاره به این‌که این قدرت عظیم مسلمان اگر افزایش پیدا کند، یقیناً به ظهور امام زمان(عج) منجر می‌شود، اظهارکرد: قدرت حکومت امام زمان(عج) چیزی جز همین ولایت‌مداری مردم نیست.
حجت‌الاسلام پناهیان، اصل و اساس حکومت امام زمان(عج) را محبت محبان دانست و گفت: خدمت به برپایی باشکوه و زائران اربعین حسینی، خدمت به امام زمان(عج) است.  
وی در پایان خاطرنشان کرد: هر کس به هر نحوی که می‌تواند بدون در نظر گرفتن حد و حدود سیاسی، به راحت آمدن و حضور مردم در راهپیمایی اربعین حسینی و سهولت بیشتر زائران کمک کند، این در حالی‌است که کمک به اربعین در واقع کمک به ظهور امام زمان(عج) است.