صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۶۳۵۶۴
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۰
موسی‌پور اعلام کرد:

گروه فرهنگی: مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان گفت: با حضور چهره‌های باارزش در جشنواره ستاره‌های صحنه کشور می‌توانیم استان کرمان را به مردم ایران و جهان معرفی کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، زهرا موسی‌پور، مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان دیروز سه‌شنبه، 23 آبان گفت: یاد و خاطره جان‌باختگان استان‌های غربی کشور را گرامی می‌داریم و آرزوی صبر و اجر برای بازماندگان دارم، ما کرمانی‌ها به دلیل تجربه زلزله‌های دلخراشی که در این خطه داشتیم، بیش از دیگران زلزله‌زدگان را درک می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه از استان کرمان به استان‌های غربی اعلام آمادگی کرده‌ایم و برای کمک به زلزله‌زدگان تیم‌های کمک‌رسانی را اعزام می‌کنیم، افزود: جشنواره ستاره‌های صحنه کشور به عنوان یک اتفاق و رویداد مبارک به شمار می‌رود، اما ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در نداشتن نشاط، تفریح و شادابی مفرح و سالم برای جامعه است.
موسی‌پور بیان کرد: با توجه به اینکه تفریح‌ها و شادی‌های ناسالم را در جامعه شاهد هستیم، اگر بتوانیم با برنامه‌هایی مانند جشنواره ستاره‌های صحنه کشور به شادی جامعه بیفزاییم، توانسته‌ایم، گام مؤثری بر داریم، حمایت از برنامه‌هایی که با کمک بخش خصوصی اجرا می‌شود در دستور کار اداره کل اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان قرار دارد.
مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان با توجه به فعالیت شرکت مس در برنامه‌های فرهنگی و هنری سطح استان کرمان افزود: شخصیت‌های ارزنده‌ای در نخستین جشنواره ستاره‌های صحنه کشور حضور داشتند که ادامه این امر می‌تواند به ارتقای سطح دانش مدیران و مجریان ما کمک کند با حضور چهره‌های باارزش در جشنواره ستاره‌های صحنه کشور می‌توانیم، استان کرمان را به مردم ایران و جهان معرفی کنیم.
وی با اشاره به برنامه‌های استانداری کرمان در بخش اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: روزانه گروه‌های مختلفی از سراسر کشور برای مشاهده اقدامات استان کرمان در حوزه اقتصاد مقاومتی به این خطه سفر می‌کنند، بنابراین باید در جشنواره ستاره‌های صحنه کشور نیز به این موضوع توجه شود.
منبع: روابط عمومی جشنواره ستاره‌های صحنه کشور