صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۶۵۲۸۳
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱

گروه فرهنگی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: بسیج تندیس پایداری، نماد عزت و شرف و تجلی صلابت و شهادت است. بسیج و تفکر بسیجی اندیشه والایی است که همه اقشار جامعه را درون خود جمع کرده است و بسیجیان همواره با تعهد و تقوا، عزم و اراده و شجاعت خود در فراز‌های حساس انقلاب و نظام اسلامی حضور مداوم و سرنوشت ساز داشته‌اند.

به گزارش  خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان،  به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به مناسبت هفته بسیج، پیامی را منتشر کرد. 
در متن این پیام آمده است:
بسمه تعالی
بی تردید اندیشه والا و مکتب پویای بسیج یک ارزش و مایه افتخار برای جامعه اسلامی محسوب شده و در پاسداشت و ترویج آن نباید از هیچ تلاش و کوششی فروگذار بود. تاریخ پر حماسه انقلاب اسلامی سرشار از صحنه‌های سرنوشت سازی است که نقش کارآمد و تاثیر گذار بسیج و اخلاص و فداکاری‌های بسیجیان غیور همچون نگینی درخشان بر تارک آن می‌درخشد .
بسیج تندیس پایداری، نماد عزت و شرف و تجلی صلابت و شهادت است. بسیج و تفکر بسیجی اندیشه والایی است که همه اقشار جامعه را درون خود جمع کرده است و بسیجیان همواره با تعهد و تقوا، عزم و اراده و شجاعت خود در فراز‌های حساس انقلاب و نظام اسلامی حضور مداوم و سرنوشت ساز داشته‌اند.
این نهاد ارزشمند انقلابی از بدو تاسیس تا کنون توانسته است با بهره گیری از شریف‌ترین و متعهد ترین نیروها در صحنه‌های مختلف از هشت سال دفاع مقدس تا حضور در عرصه آبادانی ایران اسلامی از طریق مقابله با هجمه‌های شوم فرهنگی، عقیدتی و اجتماعی نقش بسیار حساس و اساسی را ایفا نماید.
هفته بسیج فصل نمادین بزرگداشت عظیم ترین و متعالی ترین مجموعه انسانی است که با انفاس قدسی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) جان گرفت و امروز بعد از سه دهه از عمر با برکت خود به شجره طیبه ای تبدیل شد که به فرمایش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) وجودش برای دوستان انقلاب مایه خرسندی، امید و اعتماد و برای دشمنان و کینه ورزان مایه بیم و هراس است.
هفته بسیج فرصتی است تا یادگاران دوران دفاع مقدس فرهنگ بسیجی و رمز و راز مقاومت و پیروزی و راه سعادت و رستگاری را به همگان به خصوص نسل جوان و امیدهای آینده این مرزو بوم منتقل کنند.
هفته بسیج  بر تمامی دلاورمردان و بسیجیان این مرز و بوم که در پایداری و سربلندی جمهوری اسلامی ایران نقش آفرین هستند گرامی باد.