صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۶۶۷۸۷
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

گروه حماسه و جهاد: سرپرست اداره امور قرآنی استان در پیامی شهادت علی رضا جیلان، مدافع حرم و فعال قرآنی را به جامعه قرآنی و خانواده وی تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، پیام تسلیت سرپرست اداره امور قرآنی استان به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده ‏اند مرده مپندار بلکه زنده‏ اند که نزد پروردگارشان روزی داده می شوند. (سوره آل عمران– آیه 169)
خانواده معظم شهید والامقام علیرضا جیلان
شهادت اوج منتهای آرمان همه پیامبران و اولیاء خداست و شهدا مهاجران و دلاور مردانی از قبیله نورند که در نبرد با ظلمت به دشت روشنایی هجرت نمودند تا چونان ستاره‌ای در آسمان تیره بدرخشند و هدایتگر همگان به سوی سعادت جاوید باشند.
اینجانب شهادت افتخار آمیز مدافع حرم اهل بیت(علیهم السلام)وسرباز سرافراز ولایت شهید والامقام علیرضا جیلان را به محضر فرمانده معظم کل قوا، همرزمان ،شما خانواده معزز که مایه فخر و مباهات جامعه اسلامی کشور هستیدو همچنین جامعه قرآنی استان ،  تبریک و تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده به معراج، همنشینی با سید الشهداء(ع) و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.