صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۶۷۹۰۷
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶

گروه فرهنگی: همایش بازنگری در تاریخ گذاری دو قسمت از مسجد جامع اصفهان روز پنجشنبه نهم آذرماه در محل دانشگاه هنر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، این همایش با حضور «عبداله قوچانی» استاد سکه و کتیبه شناسی و پژوهشگر تاریخ هنر و معماری اسلامی روز پنجشنبه نهم آذرماه از ساعت 16 تا 18 برگزار می‌شود.
همایش بازنگری در تاریخ گذاری دو قسمت از مسجد جامع اصفهان از سوی مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در محل سالن توحیدخانه دانشگاه هنر برگزار خواهد شد.
ورود در این همایش برای عموم علاقمندان آزاد و رایگان بوده که علاقمندان برای کسب  اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 32245184 تماس حاصل کنند.
کارگاه آموزشی سکه شناسی 8 آذر ساعت 15 بعدازظهر با حضور استاد عبداله قوچانی استاد سکه و کتیبه شناسی و کارگاه مُهرشناسی 9 آذرماه با حضور دکتر مهناز رحیمی فر پژوهشگر تاریخ هنر اسلامی ساعت 9 صبح برگزار می‌شود.
این کارگاه‌ها در محل مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل جنب کلانتری 11، روبروی موزه هنرهای تزئینی برگزار می‌شود که به ارائه مطالبی در خصوص مُهرهای سلطنتی اصفهان و سکه های قدیمی می‌پردازد.
علاقمندان برای شرکت در این دو کارگاه می‌توانند با شماره 32245184 داخلی 15 تماس گرفته و نسبت به ثبت‌نام در کارگاه‌ها اقدام کنند.