صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۶۸۳۵۸
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
تقی پور:

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری در بازدید از موسسه جامعه القرآن شهرکرد، اتحاد و هم‌دلی بین فعالان و نخبگان قرآنی را رمز توسعه فعالیت‌های قرآنی استان دانست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، محسن تقی پور، سرپرست اداره امور قرآنی استان، روز گذشته هشت آذرماه در بازدید از کلاس‌های قرآنی موسسه جامعه القرآن شهرکرد، ضمن قدردانی از فعالیت این موسسه در استان، بر تعامل و مشارکت هرچه بیشتر و برداشتن گام‌های مؤثرتری جهت نشر و ترویج فرهنگ قرآنی تأکید کرد.
وی اتحاد و هم‌دلی بین فعالان و نخبگان قرآنی را رمز توسعه فعالیت‌های قرآنی استان دانست و افزود: موسسه جامعه القرآن دارای ظرفیت بالایی در زمینه حفظ قرآن کریم است و به دلیل داشتن این توانایی‌ها می‌تواند اثرگذاری مطلوبی داشته باشد.
تقی پور با اشاره به قابلیت‌های خوب این موسسه گفت: جامعه القرآن با اعتمادسازی و همچنین ارائه برنامه‌های فاخر تاکنون توانسته است، وقفیات متعددی در قالب خانه مسکونی ٬زمین و کمک‌های نقدی داشته باشد که از این توان جهت آموزش‌های حفظ قرآن کریم استفاده کرده است.
سرپرست اداره امور قرآنی استان همچنین افزود: تمامی مؤسسات و مراکز قرآنی استان دارای توانایی‌های خوبی هستند که باید از همه این ظرفیت‌ها در راستای توسعه فعالیت‌های قرآنی استان استفاده شود.
صالحی، مدیر موسسه جامعه القرآن شهرکرد، نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی این موسسه، گفت: ما آماده همکاری با کلیه مؤسسات قرآنی در زمینه حفظ قرآن کریم هستیم.