صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۶۸۹۶۰
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
آزادی:

گروه اجتماعی: فراخوان اداره کل روابط عمومی استانداری ایلام در خصوص پاسخ به سوالات استاندار توسط صاحبنظران توسعه استان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، پیرو سخنرانی «قاسم سلیمانی‌دشتکی» در اختتامیه‌ی دومین جشنواره ایده‌های ثروت ساز در دانشگاه ایلام، دو سوال را مطرح و از صاحب‌نظران توسعه خواست به این دو سوال پاسخ دهند.
یونس آزادی، سرپرست اداره‌ی کل روابط عمومی استانداری در این زمینه اظهار کرد: استاندار ایلام در این نشست  به تناقض موجود در استان اشاره کرد که از یک طرف استان ایلام سرشار از استعدادها و پتاسیل های لازم برای توسعه است، ولی از طرف دیگر، استان کماکان با محرومیت، بیکاری و توسعه نیافتگی دست به گریبان است .
وی در این زمینه اضافه کرد: از کلیه اساتید دانشگاه، محققین، پژوهشگران و صاحبنظران استان دعوت می‌شود نظرات و ایده‌های خود را به شکل کاربردی در زمینه پاسخ به سوالات، تحویل اداره کل روابط عمومی استانداری دهند .
سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری در این زمینه، افزود: پس از جمع‌آوری ایده‌ها و طرح‌های ارائه شده و بررسی آنها در کارگروه مربوطه، به ده طرح برتر جوایزی اهدا خواهد شد .
سوالات :
1.چرا با وجود استعدادها و پتاسیل های موجود، استان کماکان با محرومیت، بیکاری و توسعه نیافتگی دست به گریبان است ؟
2. برای استفاده از مزیت های استان برای نیل به توسعه، چه کارهایی باید انجام شود؟