صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۶۹۶۶۵
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸

گروه معارف: آیت الله موسوی جزایری با تأکید بر اینکه ضرورت کار تبلیغی در استان خوزستان به مراتب گسترده‌تر از سال‌های پیش است، گفت: امروز وضعیت کار فرهنگی- تبلیغی در خوزستان نسبت به سال‌های گذشته بسیار متفاوت و متمایز است و لازم است سیاست و برنامه‌های گسترده جدیدی در رابطه با مقابله با جنگ نرم جدید دشمن، راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان و به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خوزستان، آیین تودیع و معارفه رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ـ نمایندگی خوزستان، امروز دوشنبه 13 آذر در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، حججت‌الاسلام واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، آیت‌الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حجج اسلام بهرام پور مدیر حوزه علمیه خوزستان و حاجتی امام جمعه موقت اهواز و دیگر مسئولان استانی نیز در این مراسم حضور یافتند.

آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، با تأکید بر اینکه ضرورت کار تبلیغی در استان خوزستان به مراتب گسترده‌تر از سال‌های پیش است، گفت: امروز وضعیت کار فرهنگی ـ تبلیغی در خوزستان نسبت به سال‌های گذشته بسیار متفاوت و متمایز است؛ چراکه پیاده‌نظام‌های فکری دشمن در خوزستان دوباره به راه افتاده و این بار با قدرتی بیشتر قصد تخریب بنیادهای اعتقادی مردم را دارند؛ از این رو لازم است سیاست و برنامه‌های گسترده جدیدی در رابطه با مقابله با جنگ نرم جدید دشمن، راه‌اندازی شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در ادامه این مراسم، با تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام دبیری، عرصه کار تبلیغی در استان خوزستان را بسیار وسیع و گسترده دانست و گفت: خوشبختانه حوزه علمیه این استان به واسطه حمایت‌های محسوس آیت‌الله موسوی جزایری، پیشرفت‌های بسیار ملموسی در مواجهه با دشمنان و پاسخ‌گویی به نیازهای فکری مردم داشته است.

در این مراسم، حجت‌الاسلام دبیری، به عنوان مدیر سابق تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم - نمایندگی خوزستان، به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در سالیان گذشته پرداخت.

همچنین حجت‌الاسلام پیمان علی نژاد، به عنوان مدیر جدید این دفتر نمایندگی، با اشاره به ظرفیت‌های گسترده استان خوزستان برای ترویج مکتب تشیع، اظهارکرد: استان خوزستان از ابتدای انقلاب تا به امروز، همواره مورد هجوم دشمن چه در عرصه سخت و چه در حوزه جنگ نرم فرهنگی بوده است، اما خدا را شکر می‌کنیم که مردم عزیز خوزستان همواره در دفاع از ولایت و کشور سربلند بوده امروز نیز در مواجهه با تهاجمات فکری دشمنان نیز استوار، پیشتاز و پیروز خواهیم بود.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم، از تلاش‌های حجت‌الاسلام علیرضا دبیری تقدیر و طی حکمی، حجت‌الاسلام پیمان علی نژاد به عنوان رئیس جدید دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ـ نمایندگی خوزستان، منصوب شد.

iqnakhouzestan@