صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۶۹۸۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵

گروه سیاسی: دبیرکل بنیاد هابیلیان کشور با اشاره به اینکه استان کردستان نزدیک به یک هزار و 870 شهید ترور دارد که ما درصددیم این موضوع رازنده کنیم.، گفت: گروهک‌ها نظیر منافقان مدعی حقوق بشر و مباحث حقوق بشری هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، سید‌محمدجواد هاشمی‌نژاد، دبیرکل بنیاد هابیلیان کشور ‌امروز، 13 آذرماه در سومین نشست هماهنگی یادواره شهدای ترور کردستان اظهار کرد: در کشور بزرگداشت ها و مناسبت های خوبی برای شهدا برگزار می‌شود که آثار خوبی را داشته است.
وی با اشاره به اینکه استان کردستان نزدیک به یک هزار و 870 شهید ترور دارد که ما درصددیم این موضوع رازنده کنیم.، افزود: گروهک‌ها نظیر منافقان مدعی حقوق بشر و مباحث حقوق بشری هستند.
دبیرکل بنیاد هابیلیان کشور اعلام کرد: جانیانی که از هیچ جنایتی علیه مردم کشورمان غفلت نکردند الان یکی از صحنه گردان ‌های اصلی مباحث حقوق بشری علیه کشورمان هستند.
وی با اعلام اینکه این افراد دنبال فراموش شدن جنایت خود هستند تا با فراموش آن‌ها، خود سکاندار مباحث حقوق بشر علیه کشورمان باشند، بیان کرد: خانواده شهدای ترور شده خود سندی زنده از جنایات این افراد هستند.
هاشمی‌نژاد با اشاره به اینکه بحث ترور چهل ساله که کشور ما را درگیر کرده است، عنوان کرد: در این چهل سال ما هم شهید ترور می‌دهیم و هم از سوی استکبار جهانی محکوم به حمایت از تروریست هستیم که این نشان از کم کاری ما در این بخش بوده است.
وی با اشاره به اینکه در طول 40 سال گذشته 30 گروهک تروریستی در کشور 17 هزار از هموطنانمان را به شهادت رسانده‌اند، افزود: و امروز همین گروهک ها با ندای حقوق بشر صحنه گردان مبارزه علیه ما هستند.
هاشمی‌نژاد با تأکید بر اینکه جنایت پیشگی و پرونده سیاه تروریست‌ها در کشور نباید فراموش شود، ادامه داد: اخیرا در آمریکا دو میلیارد دلار از اموال کشورمان به نام خانواده همین افراد ضبط شده که با پرونده‌سازی این کار را انجام دادند.
وی افزود: تاکنون دو کنگره بزرگ ملی و بین المللی در کشور را با عنوان شهدای ترور برگزار کردیم و ارگان‌های مختلف و ادارت پای کار آمده‌اند که الان هم بازخورد و آثار مثبت آن‌ها را شاهد هستیم.
دبیرکل بنیاد هابیلیان یادآور شد: در یادواره شهدای ترور نگاه ما به آن طرف مرزهاست تا به جهانیان نشان دهیم ما خود بزرگترین قربانی ترور هستیم و شهدای زیادی را در این بخش داریم.