صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۷۰۲۰۸
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

کانون خبرنگاران نبأ: ۷۵ مبلغ به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت به نقاط مختلف تویسرکان اعزام شدند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا نبأ، حجت‌الاسلام علی کاروند، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان گفت: با هدف تبیین و لزوم وحدت در عصر کنونی و تشریح سبک زندگی نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم ۷۵ نفر از مبلغان به نقاط شهری و روستایی تویسرکان اعزام شدند.

حجت‌الاسلام کاروند گفت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های روحانیون در عصر حاضر با توجه به توطئه های دشمنان در تفرقه انگیزی بین مذاهب ایجاد زمینه های وحدت و اتحاد مسلمین جهت غلبه بر ایادی استکبار است.

وی ترویج سبک زندگی اسلامی و سوق دادن مردم به‌سوی معنویت که زندگانی امامان معصوم ما خود نمونه بارزی از سبک زندگی صحیح و اسلامی است را از دیگر رسالت های مهم روحانیون در این هفته ذکر کرد.

وی اظهار داشت: روحانیون و مبلغان در مساجد و مجالس فرهنگی می‌توانند روش‌های زندگی سالم و ساده را برای مردم بیان و جامعه را با سبک زندگی ایرانی و اسلامی آشنا کنند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان افزود: به همین منظور ۷۵ نفر از روحانیون شهرستان تویسرکان در این ایام فرخنده به نقاط مختلف شهرستان اعزام شدند.

کاروند بیان داشت: تشریح و ترویج سبک زندگی اسلامی ترویج فقه اسلامی و شیعی در جامعه، بیان شرایط سیاسی و اجتماعی دوران زندگانی نبی مکرم اسلام، تبلیغ و تبیین ابعاد وحدت امت اسلامی و همچنین پاسخ به شبهات و مسائل جوانان ازجمله رسالت‌های این مبلغان اعزامی است.

خدیجه نیکویی نژاد