صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۷۰۵۵۸
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
همزمان با سراسر کشور:

گروه اجتماعی: تظاهرات باشکوه ضد آمریکایی در پاسخ به سخنان و اقدامات گستاخانه و سخیف ترامپ رئیس جمهوری آمریکا همزمان با دیگر شهرهای کشور با حضور پرشور مردم شهید پرور در 60 نقطه آذربایجان غربی، سرزمین رنگین کمان اقوام و ادیان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی امروز 17 آذر راهپیمایی باشکوه بعد از اقامه نماز جمعه امروز در شهرستان ها و بخش های مختلف آذربایجان غربی برگزار شد.

حاضران در این راهپیمایی ضمن ابراز انزجار از سیاست های منطقه ای استکبار جهانی و آتش افروزی ایادی غرب در کشورهای مسلمان، تظاهرات ضد آمریکایی بر پا کردند و یکپارچه فریاد ' مرگ بر آمریکا ' سر دادند.

مردم همیشه در صحنه ارومیه بعد از اقامه نماز جمعه در میعادگاه های نماز جمعه این شهر گرد آمده بودند و تظاهرات ضد آمریکایی را از این محل آغاز کردند و پس از طی مسیر خیابان رسالت این راهپیمایی را با تکبیرهای خود در رد انتقال سفارت آمریکا از تل آویز به قدس شریف و سخنان سخیف رئیس جمهوری آمریکا تایید کردند.

ای رهبر آزاده – آماده ایم آماده، آذربایجان جانباز – خامنه ای دن آیریلماز، آذربایجان اویاخدی – انقلابا دایاخدی، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، اطاعت از خامنه ای اطاعت از امام است، ما ذوالفقار حیدریم فداییان رهبریم از جمله شعارهای مردم در این راهپیمایی پرشور بود.