صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۷۱۲۱۱
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰

گروه فعالیت‌های قرآنی: شهرستان آباده میزبان جشنواره نغمات و آواهای دینی از سری برنامه‌های دومین هفته قرآن و عترت استان فارس است.

علی‌اكبر عرب شیبانی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آباده در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با اشاره به برپایی دومین هفته قرآن و عترت استان فارس گفت: 25 جشنواره فرهنگی ـ قرآنی در 7 شهرستان استان فارس در این هفته برگزار می‌شوند كه شهرستان آباده یكی از آن شهرستان‌هاست.
وی با بیان اینكه این شهرستان میزبان جشنواره نغمات و آواهای دینی است، افزود: فرهنگ قرآن و عترت به عنوان یک شاخص باید در تمامی زندگی مردم جاری باشد و این وظیفه ماست تا با اجرای برنامه‌های فرهنگی همچون جشنواره نغمات و آوای دینی این فرهنگ را در بین جامعه خصوصا نوجوانان و جوانان نهادینه کنیم.
عرب شیبانی با یادآوری اینكه هفته قرآن و عترت در هفته اول دی‌ماه امسال برگزار خواهد شد، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره فردا، 20 آذرماه جاری خواهد بود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آباده در پایان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.quranfars.com فرم فراخوان و شرکت در جشنواره را دریافت كنند.