صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۷۱۲۸۶
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی از موزه قرآن و کتابت تبریز بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، رحیم شهرتی فر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی به همراه حجت‌الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و مرتضی آبدار، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از موزه قرآن و کتابت تبریزبازدید کردند.

رحیم شهرتی فر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی در این بازدید به اهمیت این موزه در رویداد تبریز 2018 اشاره و در عین حال بر حفظ شأن و جایگاه مسجد تاریخی صاحب‌الامر تأکید کرد.

وی، اظهار کرد: مسجد صاحب‌الامر تبریز بعد از تعمیر و بازسازی در حال حاضر به عنوان موزه قرآن و کتابت استفاده می‌شود که لازم است جایگاه شرعی آن حفظ شود.

وی افزود: در پی درخواست هیأت امنای این مسجد برای استفاده از ظرفیت آن، به همراه مدیران کل میراث فرهنگی و اوقاف و امور خیریه استان از محل بازدید کردیم.

شهرتی‌فر افزود: موزه قرآن و کتابت در آستانه رویداد «تبریز 2018» برای ما حائز اهمیت است و در کنار آن مسائل شرعی مسجد نیز اولویت دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، ادامه داد: بعد از برگزاری نشستی مشترک با امام جمعه تبریز درخصوص این موزه تصمیم‌گیری خواهد شد.