صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۷۱۷۶۴
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷

گروه فرهنگی: امام جمعه بهاباد گفت: شهدا حماسه‌سازانی هستند که با از خودگذشتگی و رشادت ضامن و حافظ استقلال و آزادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید والامقام محمدرضا خدادادی به همت بنیادشهید و امور ایثارگران و سپاه پاسداران با عنوان آبروی محله با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و قشرهای مختلف مردم ولایتمدار بهاباد برگزار شد.
حجت‌الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی، امام جمعه بهاباد در این مراسم با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس گفت: شهدا حماسه‌سازانی هستند که با از خودگذشتگی و رشادت ضامن و حافظ استقلال و آزادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.
امام جمعه بهاباد بابیان اینکه شهدا هدایت‌ کننده ما در مسیر روشن حق و حقیقتند افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا نه‌ تنها یک وظیفه دینی بلکه با اقتدار، شکوه و امنیت کشور گره‌ خورده است.
بشکانی با اشاره به اینکه اجر و ثواب قدمی که در مسیر شهدا برداشته می‌شود قابل‌ تصور نیست اظهار کرد: شهدا از جان و مال خود گذشتند تا به این درجه رسیدند.
امام جمعه بهاباد با بیان اینکه تنها راه حفظ آرمان‌های انقلاب و دوران دفاع مقدس برپایی یادواره‌‍‌های شهدا در جامعه است تصریح کرد: شهیدان با اهدای جان خود در راه اسلام، دین خدا را احیا کردند.
این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: تمامی شهدا آبرو و افتخار جامعه ما هستند و نسل جوان ما باید با عمل‌گرایی و با توجه به منویات مقام معظم رهبری راه شهدا را ادامه دهد تا این ارزش‌ها برای همیشه در تاریخ ماندگار بماند.
بشکانی بابیان اینکه شهدا ولایت‌مداری را به ما آموختند چرا که مکتب شهدا مکتب ولایت‌پذیری است افزود: همه ما باید نام شهدا، یاد شهدا و افتخارات شهدا را نصب العین و سرلوحه کار خود قرار دهیم.

منبع: بنیاد شهید یزد