صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۷۲۷۲۳
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹

گروه فعالیت‌های قرآنی: نشست مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی شهرستان بروجن با حضور سرپرست و مسئولین اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری در اداره تبلیغات اسلامی بروجن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، روز گذشته 22 آذرماه نشست مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی شهرستان بروجن با حضور سرپرست و مسئولین اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری در اداره تبلیغات اسلامی بروجن برگزار شد.
حجت‌الاسلام سید ابوالفضل صالحی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن، در این جلسه، اظهار کرد: نشست همدلی مدیران مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی شهرستان بروجن با حضور محسن تقی پور سرپرست اداره امور قرآنی استان و کارشناس امور قرآنی استان در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.
حجت‌الاسلام صالحی عنوان کرد: در ابتدای این نشست مسئول امور قرآنی شهرستان بروجن به ارائه گزارشی از برنامه‌های قرآنی اجراشده و در حال اجرا، در سال 96 پرداخت.
مسئول امور قرآنی شهرستان بروجن در ادامه، شیوه و چگونگی ارائه و تنظیم گزارش‌ها در سال 96، ارائه طرح پیشنهادی و شاخص قرآنی ویژه، ایام‌الله دهه‌ی فجر امسال تبیین کرد و درباره نحوه ثبت‌نام در دوره تربیت‌معلم حفظ قرآن کریم در شهرستان بروجن توضیحاتی را بیان کرد.
حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: در این نشست سرپرست اداره امور قرآنی استان درباره طرح‌های ابلاغی و فعالیت‌های قرآنی سازمان دارالقرآن کریم در سال 96 و همچنین درباره چگونگی ثبت خانه‌های قرآن شهری و روستایی در سایت تلاوت و چگونگی تمدید مجوز موسسه‌های قرآنی، به ایراد سخن پرداخت.
محسن تقی پور، سرپرست اداره امور قرآنی استان، نیز در این نشست در رابطه با حمایت از مرکز قرآنی افزود: با دریافت اعتبارات، می‌توانیم بسیاری از کمبودها و مشکلات مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی را در این شهرستان برطرف کنیم.
وی در این نشست، از علاقه، پشتکار و توان مضاعف و مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهرستان بروجن، با توجه به کمبود اعتبارات تقدیر و تشکر کرد.
مدیران مراکز قرآنی شهرستان بروجن نیز، مسائل و مشکلات و وضعیت قرآنی موجود شهرستان را در حضور تقی پور سرپرست اداره امور قرآنی استان و ریاست اداره تبلیغات اسلامی بروجن مطرح و بحث و تبادل‌نظر کردند و مسئولین نیز در جهت رفع آن‌ها اعلام آمادگی کردند.
یادآور می‌شود، در شهرستان بروجن 20 مرکز قرآنی با مجوز رسمی از سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت قرآنی انجام می‌دهند.