صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۷۲۸۱۸
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس زمان برپایی دومین هفته قرآن و عترت این استان را 9 تا 14 دی‌ماه امسال اعلام كرد.

مهدی احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، از تغییر زمان برپایی دومین هفته قرآن و عترت این استان خبر داد و گفت: پیش از این بنا بود كه این هفته در هفته اول دی‌ماه برگزار شود اما به دلیل استقبال گسترده علاقه‌مندان از جشنواره‌های فرهنگی ـ هنری كه در این هفته برگزار خواهد شد، مهلت ارسال آثار به این جشنواره‌ها تمدید شد لذا زمان برپایی این هفته نیز تغییر یافت.
وی، زمان برپایی دومین هفته قرآن و عترت این استان را 9 تا 14 دی‌ماه امسال اعلام كرد و افزود: در تاریخ 9 دی‌‌ماه امسال افتتاحیه هفته قرآن و عترت همراه با برپایی جشنواره شعر در شهرستان رستم برگزار خواهد شد.
احمدی اظهار كرد: در طی این هفته مراسم‌های اختتامیه جشنواره‌های قرآن و عترت به همراه برنامه‌های متنوعی نظیر مسابقات قرآن، نشست‌های علمی و غیره برگزار خواهند شد.
رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس گفت: مراسم اختتامیه این هفته نیز در تاریخ 14 دی‌ماه امسال با حضور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار حافظ شیراز برگزار می‌شود.