صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۷۸۰۶۶
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰

گروه اجتماعی: مدیر ستاد اقامه نماز فارس اسامی ادارات برتر این استان كه در ارزیابی اقامه نماز سال 1395 حائز رتبه‌های كشوری شده‌اند را اعلام كرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، سیدحسین ذوالانوار، مدیر ستاد اقامه نماز فارس امروز، 10 دی‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: طی ارزیابی صورت گرفته در سراسر كشور و جمع‌بندی وزارتخانه‌ای توسط ستاد اقامه نماز، برخی از دستگاه‌های اجرای استان فارس كه در ارزیابی استانی نیز شایسته تقدیر شناخته شده بودند، در ارزیابی كشوری حائز مقام شدند.
وی افزود: آموزش و پرورش فارس با كسب نمره 99، آب منطقه‌ای با كسب نمره 96، شهرداری شیراز با كسب نمره 93 و همچنین اداره‌كل صنعت، معدن و تجارت استان فارس با كسب نمره 93 به اتفاق رتبه دوم كشوری در مقایسه با ادارات همسان خود را به دست آوردند.
ذوالانوار با اشاره به بازدیدهای آشكار و پنهان انجام شده توسط نهادهای نظارتی، بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی متناسب با تفاهم‌نامه‌های صورت گرفته با دستگاه‌ها در راستای اقامه نماز تأكید كرد.
مدیر ستاد اقامه نماز فارس اظهار كرد: برخی از ادارات بر همین اساس رتبه كشوری آنان اندك تفاوتی با استانی دارد، اما اكثر اداراتی كه در استان شایسته تقدیر ویژه شده‌اند، در كشور نیز رتبه قابل قبولی به دست آورده‌اند.
وی با اشاره به اینكه ادارات فوق‌الذكر همگی در استان شایسته تقدیر ویژه شدند، گفت: دانشگاه علوم پزشكی شیراز به علت نزدیكی رقابت‌ها با كسب نمره 96 رتبه سوم كشوری را به خود اختصاص داد و اداره‌كل ثبت اسناد و املاك فارس با كسب نمره 92 نیز حائز همین رتبه در بین ادارات هم عرض خود در سراسر كشور شد.
ذوالانوار اظهار كرد: شهرك‌های صنعتی فارس با كسب نمره 92 رتبه دوم كشور، بانك‌های دولتی استان با كسب نمره میانگین 91 رتبه دوم كشور و همچنین بیمه‌های دولتی استان با كسب نمره میانگین 86 رتبه دوم كشوری را به خود اختصاص دادند و اداره‌كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز با كسب نمره 91 و اداره‌كل امور عشایر استان با كسب نمره 87 رتبه دوم كشوری را كسب كردند.
مدیر ستاد اقامه نماز فارس با اشاره به كسب 11 رتبه كشوری ادارات در ارزیابی سال 95 و ضمن تقدیر از زحمات دبیران اقامه نماز تمامی دستگاه‌های اجرایی استان، خواستار مشاركت جدی‌تر دستگاه‌ها در انجام برنامه‌های اقامه نماز جهت ارتقای این فرهنگ نورانی در سراسر استان شد.