صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۷۸۷۸۲
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱

گروه اجتماعی: مدیرکل دفتر اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه فرهنگ سرای امید در سمنان همزمان با دهه فجر افتتاح می شو گفت: در راستای راه اندازی این فرهنگسرا بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و نوجوانان فعالی در این طرح‌ها در دستور کار قرار دارد، افزود: حضور فعالان فرهنگی با هدف مشارکت های مدنی اولویت فرهنگسرای امید خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، امیر بینایی،مدیرکل دفتر اجتماعی استاندار سمنان عصر روز گذشته 12 دی در نشست شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی استان سمنان، با بیان اینکه بانک اطلاعاتی خیران استان راه اندازی می‌شود، گفت: این امر به ساماندهی خیرات در استان کمک می کند، همچنین با بررسی خیراتی که در طول سال توسط خیران عرضه می شود می توان به نقشه مشارکت های مردمی برای برنامه ریزی بهتر در سال های آتی دست یافت.

وی افزود: دیگر مزیت بانک اطلاعاتی خیران در حقیقت راستی آزمایی مشارکت های مردمی و تفکیک آنها بر حسب خیرات است که می تواند در زمینه ارائه خدمات بهتر به مددجویان مثمر ثمر باشد.

مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه مردم هرگاه مشارکتی داشتند ما بهترین نتایج را کسب کردیم، یاداور شد: باید کارها را به مردم واگذار کرد چرا که ملت ایران اسلامی صاحبان اصلی انقلاب هستند که در این راستا فرهنگ سرای امید در سمنان همزمان با دهه فجر افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه در راستای راه اندازی این فرهنگسرا بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و نوجوانان فعالی در این طرح‌ها در دستور کار قرار دارد، افزود: حضور فعالان فرهنگی با هدف مشارکت های مدنی اولویت فرهنگسرای امید خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر