صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۸۱۲۵۹
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹

گروه سیاسی: خطیب جمعه میاندوآب گفت: در حکومت دموکراسی مردم حق دارند اعتراض کنند و حق خود را مطالبه کنند و صدای اعتراض خود را به صورت مسالمت آمیز به گوش مسئولان نظام برسانند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی،‌ امروز 22 دی حجت الاسلام حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب در خطبه های امروز نماز جمعه این شهرستان گفت: در حکومت دموکراسی مردم حق دارند اعتراض کنند و حق خود را مطالبه کنند و صدای اعتراض خود را به صورت مسالمت آمیز به گوش مسئولان نظام برسانند و مسئولان هم موظف هستند به خواسته های مردم توجه کنند و همیشه در خدمت و کنار مردم باشند تا این انقلاب به دست صاحب اصلیش حضرت صاحب الزمان سپرده شود.

وی اظهار کرد: شورای فرهنگی انقلاب نباید دچار روزمرگی شود و برای آینده این حکومت و ملت طوری برنامه ریزی کند که موجب خوشحالی دوستان و یاس و ناامیدی دشمنان شود.

حسن زاده بیان کرد: در حکومت های طاغوتی هرکس به فکر پر کردن جیب خودش است درحالی که در حکومت اسلامی اینگونه نیست و اگر کسانی در حکومت فعلی به روال طاغوت حرکت کنند باید محاکمه شوند و مورد بازخواست قرار گیرند، هر چند ما تا امروز نشنیده ایم کسی از نجومی بگیران محاکمه شوند.

امام جمعه میاندواب با اشاره به اعتراضات به حق مردم طی روزهای گذشته که با دخالت فتنه گران به آشوب تبدیل شد، بیان کرد: خداوند لعنت کند منافقان داخلی و خارجی را که نگذاشتند صدای مردم به گوش مسولان برسد و راهپیمایی و تجمعات مسالمت آمیز مردم در اعتراض به وضعیت معیشتی را به آشوب کشاندند.

حسن زاده به درس هایی که فتنه 96 به مردم و مسولان داده است هم اشاره کرد و گفت: سرعت ورود منافقان به تجمعات مردم و تشکیل جلسات منافقان خارج نشین در کمترین زمان نشان داد دشمن همیشه بیدار است و برای اختلاف افکنی در ایران برنامه ریزی می کند و لازم است تا هم مردم و هم مسئولین در حفظ اتحاد و دفع توطئه های دشمنان و بدخواهان نظام تلاش کنند.

وی گفت: تجربه نشان داده هر موقع کام ایران به پیروزی شیرین می شود دشمنان تلاش می کنند این شیرینی به تلخی تبدیل کنند، همانگونه که دیدید شیرینی پیروزی بر داعش تمام نشده فتنه 96 را به راه انداختند.

امام جمعه میاندوآب با مقایسه فتنه 88 و فتنه 96 تاکید کرد: بررسی ها نشان می دهد فتنه 96 بسیار پیچیده تر از فتنه 88 بود چرا که آل سعود با پول های کثیفی که در این راه به کار گرفته بود و ورود آمریکا و اسرائیل غاصب نشان می داد که عمق فاجعه چقدر می تواند خطرناک باشد اما اینبار مسئولان با وحدتی که حول محور ولایت داشتند اجازه ندادند این فتنه شعله ور شود و این چیزی بود که در فتنه 88 از آن بی بهره بودیم.