صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۸۲۷۸۲
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵

گروه فعالیت های قرآنی: سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری دوره آموزشیاری روخوانی و روانخوانی ویژه خانواده روحانیون مسقر استان به مدت 84 ساعت خبر داد.

محسن تقی پور، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرگزاری قرآنی (ایکنا) از چهارمحال و بختیاری،  با اعلام اين خبر افزود: با توجه به ظرفیت وجود روحانیون مستقر در مناطق محروم و روستایی کشور و بی سوادی یا کم سوادی مردم مناطق یادشده درخصوص قرائت قرآن کریم، استفاده از توان و ظرفیت روحانیون مستقر و خانواده های آنان در آن مناطق می تواند مفید و مؤثر باشد.
وی گفت: براساس این طرح پس از ارزیابی و سطح بندی خانواده روحانیون و احراز توانایی قرائت روخوانی و روانخوانی ایشان، طرح تربیت آموزشیار قرآن کریم برگزار شده و در پايان پس از موفقيت درآزمون هاي پاياني، ضمن اخذ گواهينامه مربوطه، به عنوان مربیان دوره‌هاي عمومي قرائت قرآن كريم (سطوح 1 و 2)، در مناطق خود به تدريس دروس فوق خواهند پرداخت.
تقی پور افزود: آزمون ورودي این دوره که، شامل مفاهيم جلد يك مسعود وکیل و روخواني نور است بعد از ثبت نام برگزار می شود.
سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: دوره مذکور بعد از اعلام نتایج آزمون ورودی ، با محتوای، مبانی و اصول قرائت ، روش تدریس و احکام توسط اساتید برجسته استانی برگزار می شود.
وی تصریح کرد: روحانیون مسقر و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس آموزش اداره امور قرآنی استان با شماره، 33334125 یا 33347620 تماس بگیرند
گفتني است اين دوره از ابتدای بهمن به مدت84 ساعت در اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود.